Branża MICE (meetings, incentives, conferences, events) jest jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce. O aktualnie panujących w niej trendach mówi dyrektor Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza – Katarzyna Bobowska. W swojej wypowiedzi z 31 stycznia 2013 r. podkreśla, że nadrzędnym celem organizowanych spotkań staje się ich efektywność, nie zaś wyjazdowe atrakcje oraz fakt, że firmy chętniej wybierają profesjonalne centra konferencyjne w okolicach swoich biur.Co jest tego przyczyną? Wskazać można tu przede wszystkim na kwestie budżetowe i te związane z poszanowaniem czasu pracowników. Efektywność ponadto zapewniają: możliwość odpoczynku od spraw bieżących oraz warunki zapewniane przez obiekty konferencyjne. Wszystko to pozwala skupić się uczestnikom stricte na temacie szkolenia.
Katarzyna Bobowska związana jest z branżą MICE od 11 lat, specjalizuje się w organizowaniu wydarzeń biznesowych, konferencji i szkoleń. Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza zarządza od 2008 roku odpowiadając m.in. za strategię, budżet, marketing i sprzedaż. Zdecydowanie twierdzi, że wyspecjalizowane centra, które zajmują się przygotowaniem wszelakich spotkań biznesowych są postrzegane jako wielce atrakcyjne dla organizatorów. Katarzyna Bobowska wymienia też zalety Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, wskazując na jego nowoczesność, różnorodność oferowanych pakietów i pełne wyposażenie.
Można się spodziewać, że branża MICE nieustannie będzie się rozwijała, a firmy z nią związane poszerzać będą swe oferty, w celu zdobycia kolejnych klientów. Panujące trendy mogą się zaś stać sporą wskazówką przy obmyślaniu kolejnych strategii działania.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]