...
W dniach 19 - 20 października 2016 roku w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Mazury w Ostródzie odbędzie się II edycja wydarzenia Tourism and Events Expo (TEE).
To największa w Polsce giełda Hosted Buyers, czyli biznesowe spotkania wystawców z Hosted Buyers z kraju i zagranicy. Pierwsza edycja wydarzenia cieszyła się dużą popularnością i zebrała liczne pozytywne opinie. Pojawiło się wówczas sześćdziesięciu wystawców oraz ponad pięćdziesięciu Hosted Buyers. Zdecydowana większość uczestników zadeklarowała chęć udziału w kolejnej edycji. Atuty TEE to doświadczona obsługa, sprawdzona formuła spotkań B2B skierowana do branży turystycznej i MICE, możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz niepowtarzalna okazja do zapewnienia rozwoju i sukcesu swojej firmy. Tegorocznymi uczestnikami giełdy Hosted Buyers będą agencje eventowe, firmy szkoleniowe, touroperatorzy między innymi z Rosji, krajów bałtyckich, Skandynawii, Niemiec, Holandii oraz Azji.
Tourism and Events Expo to również specjalistyczne warsztaty oraz panele tematyczne, prowadzone przez szanowanych w branży turystycznej prelegentów. To doskonała okazja dla wszystkich osób pracujących na rynku turystycznym do pogłębienia swojej wiedzy oraz podniesienia kwalifikacji. Wszystko to w Letniej Stolicy Warmii i Mazur - malowniczo położonej Ostródzie.
Więcej informacji o TEE można znaleźć na stronie www.tourismpoland.pl
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz