małopolskie
Organizacja NSF International zajmie się przeprowadzeniem audytu w 1500 hotelach sieci Louvre Hotels Group - w 54 krajach. Celem jest sprawdzenie, czy wprowadzone procedury w zakresie ochrony zdrowia sprawdzają się i dbają o bezpieczeństwo gości i personelu.
NSF International to światowy lider w rozwiązaniach związanych z zarządzaniem ryzykiem w obszarze zdrowia publicznego. Organizacja ta przeprowadzi niezależny audyt we wszystkich obiektach międzynarodowej sieci. Głównym zadaniem NSF International jest monitorowanie właściwego wdrożenia procedur w zakresie ochrony zdrowia we wszystkich hotelach grupy – niezależnie od szyldu, pod którym działa dany hotel, oraz tego, jak jest zarządzany. Według planów, cel ten ma zostać osiągnięty jeszcze tego lata. Pogłębiony audyt odbędzie się w 3 fazach, co pozwoli zminimalizować ryzyko związane z COVID-19 i wzmocnić zaufanie pracowników oraz klientów do Louvre Hotels Grup.
1. PLAN: ewaluacja protokołów sanitarnych przyjętych przez grupę.
2. IMPLEMENTACJA: ewaluacja implementacji protokołów w każdym obiekcie.
3. POPRAWA: monitorowanie skuteczności programu przez działy operacyjne grupy.
– COVID-19 to nowe wyzwanie, ale dążenie do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych i troska o dobre standardy higieniczne to nasza codzienność. Opinia publiczna zasługuje na to, by wiedzieć, że zdrowie publiczne jest priorytetem danego usługodawcy. Odznaka Checked by NSF™, umieszczona u wejścia do hotelu, dostarcza takiej informacji. W NSF zajmujemy się tego typu działaniami od ponad 75 lat. Nowy program Checked by NSF™ pomaga firmom otwierać się i funkcjonować, a wszystko dzięki opartym na nauce wytycznym oraz trosce o poprawne wdrażanie środków zapobiegawczych. Jako niezależna, światowa organizacja korzystamy z globalnej sieci ekspertów w zakresie zdrowia publicznego i ochrony środowiska: od mikrobiologów i toksykologów po lekarzy oraz inżynierów. Z dumą wspieramy Louvre Hotels Group, która wie, że audyty prowadzone przez godnego zaufania partnera zewnętrznego to wartość dodana, zarówno gdy idzie o funkcjonowanie ich obiektów, jak i w kontekście relacji z klientem – powiedział Werner Linders, Global Lead – Checked by NSF™.
Obiekty, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają certyfikat i oznakę, którymi będą mogły chwalić się w widocznym miejscu hotelu - np. w recepcji, przy samym wejściu do budynku. Goście takich hoteli z pewnością będą mogli czuć się bezpieczniej i bardziej komfortowo.
Audyt to kolejny krok w dbaniu o zdrowie gości. Sieć od początku epidemii prowadzi kampanię prozdrowotną Clean&Safe. Już na samym początku epidemii wprowadziła swoją własną Kartę Zobowiązań, na podstawie której eksperci grupy w zakresie kontroli jakości, inżynierii operacyjnej, cateringu, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyli co najmniej 200 nowych procedur i programów szkoleniowych we wszystkich obiektach sieci.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz