mazowieckie
27 wystawców z 5 kontynentów spotkało się 10 marca z polskimi reprezentantami branży MICE w czasie 27 edycji Meet The Bidder SMART Fairs. Targi odbyły się w Novotel Warszawa Airport, dając przybyłym możliwość uczestnictwa w inspirujących punktach eventu - spotkaniach B2B z atrakcjami, wykładach, sesjach i wspólnych aktywnościach.
Dzień targowy poprzedził powitalny koktajl dla wystawców zorganizowany w warszawskim CulinaryOn - nowym punkcie eventowym stolicy. Co natomiast czekało nas po oficjalnym starcie? Prezentacje na temat współpracy z rodzimym sektorem MICE, panele w formie Q&A prowadzone przez ekspertki SITE Poland, a także sesja w duchu przewodniego hasła imprezy - "RELATIONS MATTER!".
Ukoronowanie imprezy stanowiła natomiast networkingowa kolacja zaaranżowana przez Adventure Warsaw w Muzeum Życia w PRL, w trakcie której nie zabrakło polskiego poczęstunku i aktywizujących rozrywek w duchu minionych lat.
Tegoroczna edycja przebiegła w pewnej mierze pod znakiem trudnego tematu, z jakim aktualnie przyszło się zmierzyć światu - w tym także, dotkliwie, branży MICE. W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem, w czasie MTB poruszone zostały kwestie dotyczące jego wpływu na sektor. Uczestnicy mieli szansę na zapoznanie się z działaniami wprowadzonymi przez branżę incentive travel, a także z samą charakterystyką medyczną wirusa, przedstawioną z perspektywy znanego epidemiologa - dr. Pawła Grzesiowskiego.
Organizatorzy targów, w świetle odwołania wielu międzynarodowych eventów, zdecydowali się w pierwszej połowie marca na realizację przedsięwzięcia w celu podtrzymania zagrożonej aktywności sektora - spotykając się z entuzjastyczną frekwencją. W trosce o bezpieczeństwo gości i wystawców, zachowano przy tym szczególne środki prewencyjne - zapewniono większą przestrzeń przy stołach w czasie spotkań B2B oraz płyny dezynfekujące, a także zachęcano do powitań bez uścisku dłoni.
MojeKonferencje.pl, jako patronat medialny, czekają na kolejną edycję Meet The Bidder i już teraz zapraszają do zapoznania się ze szczegółami cyklicznego wydarzenia - https://www.meetthebidder.com/
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz