Dziś jest 17 października, co oznacza, że został dokładnie tydzień do jednego z najbardziej oczekiwanych przedsięwzięć dla przedstawicieli branży hotelarskiej. Chodzi oczywiście o Hotel Marketing Conference, który odbędzie się 24 i 25 października w trybie hybrydowym. W evencie tym można wziąć udział zarówno na miejscu, dokładnie w MCK Katowice, jak i w przestrzeni online.
Jeśli zastanawiasz się jeszcze, czy warto wziąć udział w wydarzeniu, to właśnie przyszliśmy rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości. Przede wszystkim, musisz wiedzieć, że HMC jest największym eventem dla hotelarzy, co oznacza, że będziesz miał okazję spotkać się z najbardziej inspirującymi przedstawicielami owej branży. Będzie tam aż 2000 hotelarzy oraz 40 ekspertów, którzy w niezwykle interesujący sposób wprowadzą Cię w istotne i bieżące zagadnienia. Dodatkowo, co ważne, udział online w HMC jest zupełnie darmowy!
Podczas tegorocznej edycji HMC dowiesz się m.in., iż wszelkie doświadczenia gości związane z Twoim hotelem mają miejsce wcześniej niż przy check-inie. W praktyce więc każdy uczestnik przedsięwzięcia będą mieć okazję przejść przez każdy etap guest journey i dowiedzieć się, jak z wykorzystaniem narzędzi online może zmaksymalizować przychody, generując większą liczbę rezerwacji.
Warto też zwrócić uwagę na ciekawą formę Hotel Marketing Conference. Na gości czekają nie tylko wykłady czy prelekcje, ale też praktyczne panele dyskusyjne czy prezentacje. Podczas wydarzenia wystąpią fantastyczni goście, którzy doskonale wiedzą, w jaki sposób przekazać wiedzę, by uczestnicy przyswoili jak najwięcej informacji.
Podczas pierwszego dnia eventu zostaną podjęte tematy takie jak:
- Influencer marketing w praktyce,
- Dane z Profitroom Suite - co wiemy o rezerwujących,
- Wyzwania w zarządzaniu dystrybucją online,
- Maksymalizacja doświadczeń gości - przyszłość Profitroom Suite,
- Zwiększ poziom rezerwacji dzięki angażującym materiałom wideo,
- Wypoczynek w e-koszyku - jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową,
- Turn lookers to bookers,
- Trendy konsumenckie 2023+.
Podczas drugiego dnia z kolei podjęte będą następujące zagadnienia:
- Budowanie zaangażowania w zespole hotelowym: Czyli o tym, czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie,
- Stay Experience,
- Pobyt nie kończy się po check-oucie. - Lojalizacja gościa kluczem do sukcesu,
- Przepis na lojalnych i powracających gości,
- Jak oswoić zmianę?
Warto przy tym podkreślić, że uczestnicy eventu w formie online będą mogli poczuć się dokładnie tak, jak by byli na miejscu - będą oni mogli skorzystać m.in. z wirtualnych stoisk sponsorskich, czatów, dedykowanych pokoi czy streamingów live.
Hotel Marketing Conference to jednak nie tylko świetna merytoryka i ciekawe zagadnienia, ale też... dobra zabawa! Na gości czekają niezapomniane wieczory podczas Simply More Party.
W imieniu organizatora, którym jest Profitroom, oraz własnym (a trzeba dodać, że jesteśmy patronem tego wyjątkowego eventu) serdecznie zapraszamy! Do zobaczenia przy naszym stoisku!
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]