Zmiany kadrowe w międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group

Zmiany kadrowe w międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group

W ostatnich miesiącach doszło do kilku zmian stanowiskowych w sieci Louvre Hotels Group.

François Delattre od marca pełni obowiązki Director Integration Managment sieci Louvre Hotels Group w Polsce. Wcześniej wprowadzał i koordynował otwarcia hoteli marek, które wchodzą w skład sieci Louvre Hotels Group. Był odpowiedzialny za otwarcia hoteli marki m.in. w Indiach, Brazylii i Maroko. Ostatnie lata swoją działalność skupił na rynku niemieckim. Od marca przejął nadzór operacyjny nad Niemcami i Polską. François Delattre z siecią Louvre Hotels Group związany jest już od ponad 11 lat. Na stanowisku  Director Integration Managment zastąpił Sébastiena Denier, który z kolei objął stanowisko Vice President of International Operations – Subsidiaries.

Sébastien Denier jako Vice President of International Operations będzie obejmował swoim nadzorem ponad 100 hoteli w Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach Beneluksu. Jego specjalnością jest rozwijanie przychodów, optymalizacja kosztów i repozycjonowanie hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach. Z rynkiem hotelarskim jest związany ponad 20 lat. Sébastien Denier pracował na różnych stanowiskach, w tym na stanowisku dyrektora generalnego hotelu i wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej.



Nową Dyrektor Sprzedaży została Paulina Kalinowska, która wcześniej przez blisko 2 lata była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie. Była ekspertem w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji. Na jej koncie jest wiele sukcesów zawodowych. Pani Paulina jednak nie osiada na laurach i cały czas rozwija swoją ścieżkę kariery. Od 1 kwietnia pełni funkcje Dyrektora Sprzedaży i odpowiedzialna jest głównie za rozwój działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej.

Paulina Kalinowska zastąpiła na tym stanowisku Beatę Nawrot, która objęła obowiązki Topline Director Germany LHG. W swoim życiu pracowała dla największych hotelowych sieci w Polsce (w tym Accor i Starwood Hotels). Na obecnym stanowisku pani Beata odpowiedzialna jest za wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój przychodów hotelowych sieci LHG w Niemczech.


Nowym nabytkiem w zespole sieci Louvre Hotels Group jest Martyna Wtykło, która we wrześniu ubiegłego roku objęła stanowisko Purchasing Managera na Polskę i Niemcy. Do jej zadań będą należeć m.in. implementacja globalnej polityki zakupów i centralizacja zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.

Jak widać, w globalnej sieci Louvre Hotels Group w ostatnich miesiącach wiele się działo. Wszystkim serdecznie gratulujemy awansów i życzymy dalszych sukcesów!

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz