4 grudnia odbędzie się konferencja: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" w Warszawie

4 grudnia odbędzie się konferencja: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" w Warszawie

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że system CRM może zwiększyć zyski firmy poprzez wpływ na wzrost sprzedaży i zaufania wśród klientów. Aby jednak działał w zgodzie z przedsiębiorstwem, a nie był dla niego ciężarem, system musi być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkowników i w pełni wykorzystywany. 

Portal MojeKonferencje.pl ma zaszczyt pełnić rolę patrona medialnego debaty: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM", podczas której będzie można kompleksowo poznać i nauczyć się wykorzystywać program CRM w swojej firmie. Konferencja odbędzie się 4 grudnia w Warszawie i składać się będzie z kilku paneli dyskusyjnych.

Prelekcję pod tytułem: "Efektywne wsparcie dla handlowców, czyli magia systemów mobilnych" poprowadzi Rafał Tabaczek będący trenerem, coachem, wykładowcą i praktykiem NLP. Uczestnicy wezmą udział w aktywnych ćwiczeniach przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych, dzięki czemu wyniosą z nich samodzielnie wyciągnięte wnioski. Wykładowca ukaże, jak można zarządzać zespołem handlowców w XXI wieku, świecie całkowicie mobilnym, aby odnieść sukces. 

Kolejny wykład będzie dotyczył prawdziwych relacji w wirtualnym środowisku. Dr Kaja Prystupa będzie opowiadać o współpracy z klientem w XXI wieku. Jest ona rządcą i wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego. Pokaże, jak tworzyć trwałe relacje z klientem poprzez komunikatory internetowe, gdy nie mamy z nim bezpośredniego kontaktu. Opowie o zasadach w komunikacji oraz podpowie, jak unikać najczęstszych błędów, które prowadzą do nieporozumień.


Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Po-sprzedażowej w Black Red White, Paweł Jarecki, poprowadzi wykład na temat rewolucji klientowskich. Mówić będzie na podstawie doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych. Mikołaj Winkiel będący Chief Evangelist w Brand24 opowie o wykorzystaniu danych dostarczanych przez media społecznościowe w celu odnalezienia klientów.

Szymon Negacz pełniący funkcję Sales Consultant & Owner w Sellwise odpowie na pytanie: Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM, aby na nim zyskać? Natomiast Jacek Piątkowski będący Dyrektorem ds. Sprzedaży Korporacyjnej w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. mówić będzie o wielokanałowość w CRM. Opowie o skutecznych sposobach pozyskiwania i obsługiwania za jego pomocą klientów firmy. Wystąpi także Marek Paszkowski, Zastępca Dyrektora Handlowego w HEUTHES sp. z o.o.

Na konferencji zostanie poruszony także szereg pokrewnych tematów, które dotyczą m. in. klientów, konkurencji rynkowej, marketingu oraz aplikacji mobilnych. Grupą docelową wydarzenia są przedstawiciele zarządów, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu, sprzedaży, handlu, IT oraz BOK, a także osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i związane z wdrażaniem systemów CRM w firmach.

Aby wziąć udział w konferencji, wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Uczestnicy otrzymają certyfikat i materiały konferencyjne, a podczas spotkania będą mieli możliwość porozmawiać z ekspertami branży.  


Kliknij po więcej szczegółów

INFORMACJA PRASOWA 

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz