W ciągu kilku godzin, nowy hotel i Spa w Racławicach pozyskał 5000 klientów. Zarejestrowano 25 000 prób połączeń telefonicznych. To efekt dobrej oferty i siły grupowych zakupów.Trzy tygodnie temu pisaliśmy o uroczystym otwarciu hotelu Dosłońce Conference&Spa, a dzisiaj słyszymy o całkowitym obłożeniu pokoi hotelowych w ciągu zaledwie kilku godzin. Zazwyczaj nowy hotel pracuje długie miesiące na rozgłos. Hotelowi Dosłońce udało się uzyskać zaufanie i sympatię gości w niespełna trzy tygodnie. Stało się tak za sprawą promocji w Internecie zakrojonej na szeroką skalę.
Hotel skorzystał ze współpracy z portalem społecznościowym skupiającym zwolenników zakupów grupowych, oferując klientom dwudniowy pobyt w hotelu z dwoma śniadaniami i romantyczną kolacją oraz zniżki przy korzystaniu z hotelowego Spa.
- Niestety, daliśmy radę odebrać tylko 3000 telefonów. Ze względu na ogromne zainteresowanie ze strony klientów uruchomiliśmy 3 dodatkowe telefoniczne linie rezerwacyjne - mówi Dagmara Leja z Hotelu Dosłońce.
Przykład nowopowstałego Hotelu Dosłońce Conference&Spa pokazuje, że dzięki Internetowi przekaz informacji o promocjach jest błyskawiczny, a skłonność Polaków do grupowych zakupów ogromna. Ważna jest też atrakcyjna oferta. Piękna malownicza okolica historycznych Racławic, wysoki standard hotelu, świetna kuchnia i Spa plus dobra cena równa się dobry biznes dla hotelarzy i świetny odpoczynek dla klienta.
***
Hotel Dosłońce Conference&Spa to obiekt czterogwiazdkowy z 67 pokojami oferuje 197 miejsc noclegowych. Sale konferencyjne przewidziano dla 600 osób. Istnieje możliwość podziału na mniejsze pomieszczenia konferencyjne. Hotelowe Spa posiada 11 gabinetów kosmetycznych oraz basen i 3 rodzaje sauny (sucha , parowa i ziołowa) i 2 jacuzzi w tym jedno na wolnym powietrzu.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]