mazowieckie
Adgar Poland, posiadający swoje obiekty konferencyjno-szkoleniowe na warszawskiej Ochocie i Biznesowym Mokotowie przygotował coś specjalnego - wiosenną promocję na wynajem sal konferencyjnych i szkoleniowych.
Organizujesz szkolenie lub konferencję w tym roku? Nieważne czy Twój event odbędzie się w przyszłym tygodniu czy w grudniu. Jeśli zarezerwujesz salę do końca maja, otrzymasz 50% rabatu na wynajem.
Promocją jest objętych 30 sal szkoleniowych i konferencyjnych w dwóch obiektach: Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza i Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota.
Oba obiekty posiadają doskonałą lokalizację, co na pewno sprzyja organizacji eventów biznesowych o rozmaitym charakterze. Można się do nich w łatwy i szybki sposób dostać wieloma środkami transportu. Budynki zostały zaprojektowane w sposób funkcjonalny i komfortowy dla gości. Właściciel obiektów, Adgar Poland, skupia się na realizacji innowacyjnych konceptów biurowych, umożliwiających harmonijne łączenie się życia osobistego z pracą.
Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota to 20 komfortowych sal o powierzchni blisko 2000 m2, które odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza oddaje do dyspozycji swoich klientów 9 w pełni wyposażonych pomieszczeń konferencyjnych i szkoleniowych. Największa sala konferencyjna ma aż 250 m2 powierzchni i może pomieścić nawet 300 osób.
Warunki promocji:
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz