...
Concept Music Art Sp z o.o. od 20 lat działalności wspiera pod względem technicznym wydarzenia kulturalne i biznesowe. Ich oferta obejmuje kompleksowe działanie na wielu etapach planowania eventu, dzięki czemu całkowicie minimalizują szansę występowania jakichkolwiek problemów. Organizatorzy mogą skupić się przebiegu wydarzenia, mając pewność, że pod względem technicznym nie wystąpią żadne komplikacje. Dzięki tego rodzaju wsparciu każde wydarzenie okazuje się wielkim sukcesem.
W imieniu SBE działać będzie zarząd firmy: Prezes Zarządu Krzysztof Paradowski pełniący funkcję Dyrektora Zarządzającego, Wiceprezes Zarządu Grzegorz Potoczek jako Dyrektor Operacyjny oraz Dyrektor Sprzedaży Natalia Truszczyńska. Stowarzyszenie otrzyma nich pełne zaangażowanie, profesjonalną wiedzę techniczną i merytoryczną.
Krakowska marka działa już od 1998 roku. Przez lata zdobywała doświadczenie z zakresu form obsługiwania dużych i małych imprez oraz wiedzę o wymaganej technologi i jej możliwościach. Dodatkowo posiada własny dział projektowy i kreatywny, dzięki czemu łączy wsparcie techniczne z tworzeniem ogólnej koncepcji artystycznej projektu. Jest to odpowiedź na ciągle rozwijający się sektor usług eventowych, który stawia kolejne wyzwania przed usługami MICE.
Dzięki umiejętnościom CMA zdobyło pierwsze miejsce na tegorocznej gali MP Power Awards. Firma została najwyżej oceniona pod kategorią dostawcy multimediów. Tego typu osiągnięcie najlepiej potwierdza, że odpowiednia firma jest na odpowiednim miejscu.
Swoje wyróżnienie Concept Music Art zawdzięcza ofercie, która spełnia najwyższe standardy niezależnie od skali i charakteru wydarzenia. Na swoim koncie posiadają ponad 6 tysięcy realizacji eventów, takich jak: otwarcie biurowca ABB Global Business Services, Galę Ambasadorów Kongresów Polskich, Narodowy Kongres Nauki 2017 oraz wydarzenia podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 i 2017.
CMA zdecydowanie dołoży swoją cegiełkę do rozwoju Stowarzyszenia Branży Eventowej. Będzie miało także ogromne znaczenie w zwiększeniu świadomości społeczeństwa o znaczeniu oprawy technicznej podczas wydarzeń biznesowych. Będzie także propagował profesjonalne podejście do klienta w różnych dziedzinach usługowych biznesu, stając się wzorem do naśladowania dla konkurencji.
INFORMACJA PRASOWA
www.cma.pl
Tel. (12) 631 25 92
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz