...
11 grudnia w Warszawie odbyło się Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia
Branży Eventowej, podczas którego wybrano nowe władze, które przez
najbliższe trzy lata będą kierowały pracami SBE. Prezesem Zarządu
została Marta Dunin-Michałowska, Członkami Zarządu są Żaneta Berus (Ptak Warsaw Expo), Renata Razmuk (Social Connect Group), Marcin Stefański (Expo Mazury) oraz Piotr Wojdat (Evenea).
Jakie są główne cele władz SBE na nową kadencję? Po pierwsze, nowe władze stawiają na rozwój organizacji, Zarząd chcę położyć jeszcze większy nacisk na wymiar edukacyjny, głównie na rozwijanie oferty programowej Studium Event Managmentu, które SBE prowadzi we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Nowym władzom zależy także na popularyzacji eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Istotnym elementem będą także szkolenia, debaty, konferencja Event Biznes oraz na kolejne inicjatywy zwiększające profesjonalizm współpracy między klientem a branżą eventową.
„Rola i profesjonalizm polskiej branży spotkań rośnie. Obserwujemy powrót klientów do tej formy komunikacji marketingowej, a także dużą otwartość firm na realizację niezwykłych wydarzeń. Niezbędne jest oferowanie najwyższej jakości, kreatywnych wydarzeń, czyli współpraca z ekspertami w dziedzinie eventów. Takich właśnie ekspertów skupia SBE i jesteśmy dumni, że możemy ich reprezentować, korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w ramach naszych szkoleń, konferencji i Studium Event Managementu” - mówi Marta Dunin-Michałowska prezes zarządu SBE.
Podczas Walnego Zgromadzenia podziękowania składano na ręce władz III kadencji, w szczególności Paniom: Oldze Krzemińskiej-Zasadzce (Wiceprezes Zarządu) i Annie Nowakowskiej (Członek Zarządu ds. edukacji), które funkcje w zarządzie pełniły od początku istnienia SBE. Obie Panie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu, jednak nie opuszczają struktur SBE, w którym dalej będą czynnie uczestniczyć jako członkowie.
Zdjęcie: ewagraphy.com, od lewej jest Marcin Stefański, Renata Razmuk, Marta Dunin-Michałowska, Żaneta Berus, Piotr Wojdat.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz