...
Ponad 100 wystawców, organizatorów targów i eventów, ciekawe prelekcje, inspirujące dyskusje i kulturalna wymiana doświadczeń. Tak w skrócie można podsumować 4. edycję Expo Marketing, czyli imprezy konferencyjno-wystawienniczej, która miała miejsce w warszawskim Centrum Praskim Koneser w Światowy Dzień Targów (Global Exhibitions Day).
Rekordowa liczba uczestników Expo Marketing dowodzi faktu, że zainteresowanie nawiązywaniem kontaktów poprzez osobiste spotkania nie maleje, co może trochę dziwić w dobie coraz większej popularności internetu. Wymiana doświadczeń poprzez kontakt osobisty cieszy się dużą popularnością, dlatego odbywa się tyle imprez targowych rocznie. Expo Marketing to dobra okazja do poznania sposobów na uatrakcyjnienie swojego stanowiska targowego oraz przyciągnięcie osób z nowego pokolenia do owego stoiska.
Podczas prelekcji specjalistów z branży można było dowiedzieć się również, jak wybrać najlepsze imprezy i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele (Jerzy Osika, prezes firmy Promedia).
Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media, pokazał uczestnikom eventu przykłady zastosowania wirtualnej i poszerzonej rzeczywistości.
Najbardziej zaskakującym momentem podczas Expo Marketing było wystąpienie Patryka Wierniuka, head of business development, IMS, który w praktyce pokazał, jak działa marketing sensoryczny (użył do tego rozpylonego zapachu, obrazu i muzyki).
Goście Expo Marketing mogli też wziąć udział w ciekawych dyskusjach, które moderowali specjaliści z branży marketingu wystawienniczego. Uczestnicy wyszli z wydarzenia pełni nowej wiedzy, inspiracji i motywacji do dalszego działania.
Partnerem Głównym 4. Expo Marketing było Centrum Praskie Koneser.
Partnerami imprezy byli m.in.: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Interior Design Forum, VMS Media, Warszawska Izba Gospodarcza.
Patroni medialni: MojeKonferencje.pl, Rzeczpospolita”, „OOH Magazine”, MeetingPlanner.pl, SaleBiznesowe.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, Confero.pl, PrzeglądHandlowy.pl, „Poradnik Pracownika”, Ambiente.info.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz