mazowieckie
Warszawa to nie tylko stolica Polski, ale też prawdziwa kolebka biznesu. To właśnie tam odbywają się najważniejsze i największe spotkania biznesowe, a wielkomiejski charakter zlokalizowanych tam obiektów zdecydowanie sprzyja networkingowi.
Doskonały przykład takiego miejsca stanowi Focus Hotel Premium Warszawa, czyli 4-gwiazdkowy hotel w standardzie Premium, obok którego trudno jest przejść obojętnie. Hotel leży dokładnie przy stacji PKP Żwirku i Wigury, jedynie 4 kilometry od Lotniska Chopina. Jego korzystna lokalizacja w połączeniu z kompleksową ofertą i profesjonalną obsługą stwarzają imponujące warunki do przeprowadzenia konferencji, szkoleń, warsztatów, kongresów czy innych spotkań biznesowych.
Poniżej napisaliśmy nieco więcej o ofercie hotelu. Koniecznie więc zostań z nami, jeśli interesują Cię nowoczesne hotele na konferencję w Warszawie. Poznaj więc Focus Hotel Premium Warszawa i nie zwlekaj z rezerwacją! Zachęcamy do lektury.
Focus Hotel Premium Warszawa do dyspozycji gości oddaje rozbudowane centrum konferencyjne - idealne, aby zorganizować eventy o różnej wielkości. Obiekt ma w swojej ofercie przestronną Salę Balową o powierzchni 620 m2, którą dzięki systemowi mobilnych ścian można podzielić na 4 oddzielne pomieszczenia. Jej metraż pozwala na zaproszenie do 550 osób w ustawieniu teatralnym. Na terenie hotelu znajduje się również 8 sal spotkaniowych o powierzchni 50 m2 każda, będąc w stanie pomieścić do 40 osób.
Sale konferencyjne w Focus Hotel Premium Warszawa są jasne, nowocześnie urządzone oraz wyposażone w niezawodny sprzęt multimedialny. Obiekt zapewnia też m.in. profesjonalne nagłośnienie, dostęp do szybkiego Internetu, organizację przerw kawowych, lunchowych i kolacji, a także kompleksowe wsparcie na każdym etapie planowania eventu. Organizacja spotkań biznesowych w takich warunkach to prawdziwy klucz do sukcesu - zdecydowanie warto się o tym przekonać na własnej skórze.
Na salach konferencyjnych zdecydowanie nie kończy się oferta hotelu. Otóż posiada on także 234 komfortowe i designersko urządzone pokoje. Czy można w nich skutecznie wypocząć po pracy lub długiej podróży? Nie mamy co do tego najmniejszych wątpliwości! Wszystkie pokoje wyposażone są w prywatne łazienki z kabinami prysznicowymi, klimatyzację oraz biurko do pracy. Goście mogą również korzystać z funkcjonalnych mebli oraz niezbędnych udogodnień i sprzętów, takich jak m.in. sejf, LCD TV czy zestawy do parzenia kawy i herbaty.
Na terenie obiektu mieści się wyśmienita Restauracja Moffo, wyróżniająca się zarówno wystrojem, jak i smakami. To świetny lokal na biznesowy lunch, romantyczną kolację lub rodzinny obiad. Jesteśmy pewni, że w restauracyjnym menu nawet najbardziej wymagający smakosze znajdą coś dla siebie. Restauracja specjalizuje się w serwowaniu dań kuchni międzynarodowej, które podawane są w niecodziennych aranżacjach. Dodatkowo w Focus Hotel Premium Warszawa każdego dnia serwowane są też pożywne śniadania w formie bufetu obejmującego aż 76 różnych produktów.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz