...
Kolejne Forum Branży Eventowej zakończone. 12 stycznia odbyło się w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska w Warszawie ważne wydarzenie z branży eventowej. Wzięło w nim udział 1410 uczestników. 154 firmy pokazały się w Strefie Dostawców.
Na Forum poruszono ważne kwestie i rozmawiano na temat grywalizacji z wykorzystaniem eventów, nowych trendów, realizacji wydarzeń w świecie cyfrowym, nowych technologii, strategii marki, zmian cywilizacyjnych, cateringu, briefing'u mówców i bezpieczeństwa. Swoje wystąpienia podczas wydarzenia mieli m.in. Monika Dymacz-Kaczmarczyk, Agnieszka Piskała, Wojciech Herra, Michał Kasprzyk, Dorota Krasnodębska – Wnorowska i Sylwester Pawłowski. W panelach dyskusyjnych wzięło udział 13 ceniowych ekspertów z branży.
Podczas wydarzenia odbyły się również sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka. Dużą popularnością cieszyły się profesjonalne warsztaty pod nazwą Akademia Świata Eventów @ FBE organizowane przez Świat Eventów.
W ramach Forum zorganizowano również prestiżowy konkurs Top Event 2016. Zwyciężył projekt: Drzwi Otwarte Volkswagen Crafter zgłoszone przez Volkswagen Poznań Sp. z o.o. Fabryka Samochodów Użytkowych i Komponentów, II miejsce przypadło premierze Mitsubishi ASX 2017 zgłoszone przez Advanced Communication; III miejsce zajęła konferencja mobiconf zgłoszona przez Miquido.
W trakcie Forum poza częścią merytoryczną i biznesową odbyło się wiele pokazów artystycznych, konkursów i loterii, a także niezwykle emocjonująca gra miejska.
Partnerzy strategiczni: Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Lubelskie Centrum Konferencyjne i Lubelskie Convention Bureau.
Patronatem branżowym wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna, Stowarzyszenie Branży Eventowej, OOH Event, MICE Poland, Meetingplanner.pl, Think MICE.
Partnerami Merytorycznymi zostali: Exprofesso, WH Motivational Speaking, Świat Eventów. Oficjalny katalog Forum wydał OOH Event.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in. portal mojekonferencje.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz