...
Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.
Czy w zmieniającym się świecie będziemy mieli coraz mniej czasu? Czy nasza rzeczywistość przeniesie się z realu do digital’u? Czy na eventach widzieliśmy już wszystko i nic nas nie zaskoczy? Czy za kilka lat będzie jeszcze miejsce na branżę eventową?
Kolejna edycja FBE poświęcona jest wpływowi zmian społecznych i rynkowych na biznes eventowy oraz temu jak ten sektor pod ich wpływem powinien i będzie ewoluował. W styczniu 2017 porozmawiamy o tym, jak organizując eventy powinniśmy się zmieniać, żeby nową rzeczywistość wykorzystać dla rozwoju biznesu. Omówimy też jak nieuchronne już zmiany w życiu naszych klientów i pracowników zauważyć i uwzględnić w strategiach marketingowych i HR przedsiębiorstw. A może okaże się, że event, czasem wbrew pozorom, jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji ze społeczeństwem przyszłości? Warto wiedzieć.
Program Forum Branży Eventowej 2017:
9:00 Sesja networkingowa
10:00 Przyszłość zaczyna się dziś - jaki jest wpływ technologii i zmian pokoleniowych na formy spędzania czasu. Wojciech Herra
10:45 Eventy w realu i w digitalu, czy to możliwe już dziś? Czy wokół eventu możemy budować całoroczną komunikację marki? Jakie nowe wyzwania pojawiają się przed agencjami eventowymi? Panel ekspercki
11:30 Catering dla mózgu. Jak przygotować catering, aby wspomógł on dobre samopoczucie i procesy myślowe uczestników? Agnieszka Piskała
12:00 Sesja networkingowa - Networkingus
13:00 Ta Pani w tym futrze przyszła i w tym futrze wychodzi. Jak tworzyć angażującą opowieść wokół marki i jaką rolę w tej opowieści odgrywa event? Dorota Krasnodębska - Wnorowska
13:35 10 eventowych trendów na 2017 czyli jak się zmienia świat spotkań! Krzysztof Celuch
14:10 Czy przyszłość zaczyna się w 2017 roku? Jakie trendy i zmiany czekają na organizatorów i uczestników eventów? Panel ekspercki
14:50 Sesja networkingowa
16:00 „Grywalizacja – nowoczesne narzędzie wsparcia strategii” Monika Dymacz-Kaczmarczyk
16:35 Race na stadionie, zawał na maratonie, udar na bankiecie, złamana ręką na firmowej integracji. Jakie są granice odpowiedzialności organizatora eventu i jakie środki ostrożności warto przedsięwziąć? Panel ekspercki
17:10 Oficjalne wręczenie nagród konkursu Top Event
17.30 Zakończenie część merytorycznej
18.00 Zakończenie Forum
www.forumevential.pl
https://www.facebook.com/Forum-Bran%C5%BCy-Eventowej-FBE-366765783513345/?ref=bookmarks
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz