Gdańskie top produkty turystyczne




Dzięki grantowi otrzymanemu z Ministerstwa Sportu i Turystyki Gdańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z pomorską branżą turystyczną, przygotuje specjalny katalog produktów turystycznych związanych z Gdańskiem i Regionem. Oferty produktów znajdą się również na dedykowanej internetowej wyszukiwarce - gdansk4fun


Projekt jest kontynuacją intesywnych działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.


Oferty produktów turystycznych będą związane z sześcioma kategoriami: relaksem, bursztynem, Solidarnością, aktywnym wypoczynkiem, zwiedzaniem i kulturą oraz oczywiście morzem. Jakie informacje będzie można znaleźć zarówno w katalogu i wyszukiwarce?

- nazwa produktu

- kontakt do organizatora

- czas obowiązywania oferty (przez cały rok, sezonowo, okazjonalnie przy okazji innych, większych wydarzeń)

- dodatkowe atrybuty (czy dany produkt jest skierowany dla rodzin z dziećmi, przystosowany dla niepełnosprawnych, romantyczny/dla dwojga)

- do jakiej grupy odbiorców jest skierowany produkt (indywidualnych, grupowych, biznesowych)

- czy jest to oferta jedno- lub kilkudniowa.

W internetowej wyszukiwarce produktów turystycznych uwzględniona będzie również ich cena.


Czemu ma służyć integracja ofert produktów turystycznych? Przede wszystkim ma ułatwić samym turystom (zarówno indywidualnym jak i biznesowym) odszukanie interesujących ich ofert. Dzięki temu, że oba narzędzie będą dostępne w czterech wersjach językowych - poza polską, również angielskiej, niemieckiej oraz rosyjskiej oferty dotrą również do coraz liczniej przybywających do Trójmiasta gości z zagranicy. Projekt ma również pobudzić branżę turystyczną w zakresie kreowania nowych, oryginalnych i konkurencyjnych ofert nawiązujących do kluczowych wyróżników Gdańska i Regionu. Takich ofert wciąż jest za mało jak na potrzeby tak dużej destynacji turystycznej, a te, które funkcjonują na rynku są rozproszone.


Katalog produktów turystycznych oraz wyszukiwarka internetowa to nie jednak nie wszystko. W ramach ministerialnego grantu zorganizowana została również konferencja "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu Gdańsk i w której udział wzięło 200 osób związanych z branżą turystyczną. W maju zorganizowane zostaną również warsztaty poświęcone tworzeniu, promocji i sprzedaży produktów turystycznych, które poprowadzi Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (który był również prelegentem podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce").


Ważną częścią całego projektu będzie również opracowanie dokumentu strategicznego, w którym wskazane będą kierunki i narzędzie rozwoju oraz wsparcia produktów turystycznych w Gdańsku i Regionie (połączone z organizacją 2 warsztatów produktowych).


Projekt jest kontynuacją działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz