mazowieckie
Już 8 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja "Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie". Uczestnicy spotkania będą mieli szansę zapoznać się ze specyfiką rynku usług outsourcingu. Patronem medialnym konferencji jest portal MojeKonferencje.pl.
Podczas tegorocznej konferencji "Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie" poruszone zostaną zagadnienia z zakresu outsourcingu, ze szczególnym uwzględnieniem celów, form i metod outsourcingu oraz kryteriów oceny jego efektywności w przedsiębiorstwach.
Spotkanie kierowane jest przede wszystkim do dyrektorów, kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, przedstawicieli przedsiębiorstw, kadry menedżerskiej z działów zamówień i zakupów, kadry odpowiedzialnej za optymalizację procesów biznesowych, standardy, jakość usług i zarządzanie ryzykiem, szefów działów finansowych, analityków finansowych oraz osób odpowiedzialnych za nowe technologie i rozwiązania w przedsiębiorstwie.
Tematyka wydarzenia:
1. Metody zarządzania
2. Cele i formy outsourcingu w przedsiębiorstwie
3. Procesy outsourcingu oraz metody i kryteria oceny jego efektywności
4. Rynek outsourcingu usług
5. W świetle dotychczasowych doświadczeń - jaka forma outsourcingu i gdzie się sprawdza?
6. Stosowna dokumentacja
Konferencja odbędzie się 8 grudnia 2015 roku w Golden Floor Plaza w Warszawie. Wcześniejszej rejestracji na spotkanie można dokonywać na www.successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwach.
Kontakt:
Ines Messaoud Nacer
Asystentka
ds. promocji
Tel.
+ 48 720 911 825
e-mail: [email protected]
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz