kujawsko-pomorskie
Święta tuż tuż, dlatego czas pomyśleć o Wigilii firmowej, która jest bardzo ważnym momentem w życiu każdej firmy i jej pracowników. Jednym z obiektów konferencyjnych, które przygotowały atrakcyjną ofertę na ten czas jest Bydgoskie Centrum Targowo-Wystawiennicze.
Wspólny czas przy stole zastawionym pysznymi świątecznymi daniami to dobra okazja, by podsumować rok, świętować sukcesy firmy i po prostu zintegrować swoich pracowników, by tworzyli oni zgrany zespół. Jest to również dobra okazja, by podziękować swoim pracownikom za dobrą pracę i zaufanie.
Bydgoskie Centrum Targowo-Wystawiennicze oferuje atrakcyjne menu świąteczne już od 50 zł na osobę. Łącznie są cztery warianty, dlatego na pewno każdy znajdzie coś dla siebie - w zależności od upodobań i budżetu. Każdy wariant obejmuje dania na ciepło, ciasto i napoje (zarówno te ciepłe, jak i zimne). W tych bardziej rozbudowanych wariantach znajdują się również przekąski do wyboru.
Cena pakietu świątecznego obejmuje również dekorację sali, czyli świąteczne dodatki, obrusy, porcelanę, gwiazdy betlejemskie, choinkę oraz świeże kwiaty. Nie zabraknie również świątecznej muzyki w tle - zarówno polskich kolęd, jak i tych bardziej komercyjnych piosenek.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz