W tym miesiącu, dokładnie 24 i 25 października odbędzie się największy event dla hotelarzy, czyli Hotel Marketing Conference. Wydarzenie to będzie miało miejsce w Katowicach, ale można wziąć w nim udział również online. Na uczestników czekają dwa dni pełne inspiracji, wartościowych wystąpień oraz różnorodnych atrakcji.
Podczas HMC wystąpi 40 ekspertów, którzy w ciekawy sposób przedstawią ważne zagadnienia dotyczące branży hotelarskiej. W jednym z naszych ostatnich artykułów napisaliśmy nieco więcej o tym, kto wystąpi podczas pierwszego dnia Hotel Marketing Conference. Dziś, idąc tym tropem, wskażemy, co będzie czekać na uczestników HMC drugiego dnia wydarzenia, czyli 25 października.
Dzień ten rozpocznie Małgorzata Chełkowska-Dorna, czyli Trener HR Ninja, która opowie nieco więcej o budowaniu zaangażowania w zespole hotelowym. Później będzie miał miejsce panel dyskusyjny odnoszący się do Stay Experience, podczas którego będzie można usłyszeć m.in. Aleksandrę Górecką-Ostrowską, Annę Pestilenz, Adriannę Rogalską i Annę Korsak.
Kolejnym gościem jest Damian Józefowicz, czyli Customer Success Manager. Podejmie on temat: Pobyt nie kończy się po check-oucie. - Lokalizacja gościa kluczem do sukcesu. Po jego wystąpieniu przyjdzie czas na kolejny panel. Tym razem będzie się on koncentrował wokół przepisu na lojalnych i powracających gości. W panelu wezmą udział: Tomasz Rybaczek, Przemysław Konieczyński, Stefan Stopa oraz Dariusz Radtke. Ostatnim gościem drugiego dnia HMC będzie gość specjalny, czyli sam Radek Kotarski. Odpowie on na pytanie, jak oswoić zmianę.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/63445b62d29d8_attachment.jpg)
Hotel Marketing Conference to wydarzenie, na które wszyscy czekamy! Nie pozostaje nam więc nic innego, jak napisać - do zobaczenia! A jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy to event dla Ciebie - zapraszamy na stronę HMC, na której znajdziesz więcej szczegółów dotyczących nie tylko programu, ale też gości i czekających atrakcji.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]