mazowieckie
Kolejna edycja konferencji branżowej Hotel Meeting odbędzie się już 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. W programie przewidziano kilkanaście prezentacji, warsztaty sprzedażowe oraz panel dyskusyjny.
Hotel Meeting to cykliczna konferencja ekspertów i praktyków branży hotelarskiej, którzy mają możliwość wymienić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz wziąć udział w dyskusji na zawodowe tematy. Wydarzenie także stwarza okazję do zdobycia nowych kontaktów biznesowych dzięki Business Speed Dating - ekspresowych spotkaniach hotelarzy oraz dostawców produktów i usług dla branży HoReCa.
Program wiosennej edycji składa się z 4 części:
W części pierwszej, która będzie trwała od 9:00 do 10:30, uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m. in. “Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Prelegent Krzysztof Stęplowski podzieli się z gośćmi kilkoma nowymi sposobami promocji oferty MICE oraz zaprezentuje działania, dzięki którym uda się obniżyć koszty tego typu kampanii.
Część druga potrwa od 11:00 do 12:30, a prelegent Rafał Krzycki opowie o tym, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne oraz jak zintegrować branżę, by wspierać wspólny cel.
W części trzeciej, odbywającej się w godzinach 13:20-14:30 uczestnicy wezmą udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”. Moderatorką dyskusji będzie Marlena Kosiura, a wśród panelistów znajdą się Karolina Kaim, Artur Kozieja, Krzysztof Sobolewski oraz Damian Rdzanek.
Ostatnia już, czwarta część, potrwa od 14:50 do 16:10. Bartosz Paczyński poprowadzi prelekcję pod tytułem “Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w Internecie? Studium przypadku”, podczas której opowie m. in. o tym, jak radzić sobie z krytyką i dbać o swój wizerunek oraz jak usunąć opinię o firmie lub obiekcie hotelowym z Google.
To tylko nieliczne z tematów, jakie zostaną podjęte podczas konferencji.
Warsztaty sprzedażowe dla specjalistów
Równolegle do merytorycznej części konferencji, będą odbywały się warsztaty dla specjalistów zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?” Warsztaty to spotkanie praktyków, podczas którego prowadzący - Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man pokażą, jak w prosty sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży, jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem i proces realizacji. Warsztaty mają na celu uświadomienie, jak istotne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaży do efektywnej pracy.
Czy warto wziąć udział w warsztatach?
Sprzedaż w hotelarstwie zmienia się bardzo dynamicznie, ważne jest, aby za tymi zmianami nadążać. Stale rośnie podaż obiektów, a ilość zapytań do obiektów się kurczy, dlatego konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych kontaktów do firm oraz danych. Po konferencji uczestnicy będą wiedzieć m. in. na jakie elementy zwraca uwagę klient, w jaki sposób podkreślać atuty oraz na jakie aspekty w kontakcie z klientem należy zwracać szczególną uwagę.
Udział w konferencji oraz w warsztatach stanowi doskonałą możliwość rozwoju zawodowego oraz kształtowania już nabytych kompetencji.
Zarejestrować można się TUTAJ.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz