śląskie
Od teraz Łukasz Mączka będzie odpowiedzialny za strategię Hotelu Wisła Premium oraz o jej realizację, a także o koordynację prac całego zespołu.
Nowy dyrektor Hotelu Wisła Premium skończył prestiżowe studia związane ze strukturą MBA i to właśnie tam zdobył swoje branżowe wykształcenie. Doświadczenie zdobywał m.in. jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Hotelu Liburnia w Cieszynie oraz specjalista ds. sprzedaży, a następnie kierownik Centrum Green Hill & SPA. Pod jego rządami obiekt znacznie się rozwinął i zwiększył rentowność, uzyskując największe jak dotąd dochody.
Hotel Wisła Premium zdobył liczne wyróżnienia, które potwierdzają standard i renomę tego miejsca, m.in. Certyfikat of Excellence od Tripadvisor oraz wyróżnienie od Gault&Millau. Obiekt może pochwalić się rozbudowaną ofertą konferencyjną i pysznym jedzeniem, które zyskuje coraz więcej miłośników. Posiada również zaplecze noclegowe, na które składają się 42 komfortowe pokoje. Dzięki tym niewątpliwym atutom Hotel Wisła Premium to doskonałe miejsce na zorganizowanie imprezy firmowej lub spotkania biznesowego.
Prezes Zarządu Magdalena Fryc nie ukrywa, że rozpoczynając współpracę z nowym dyrektorem Łukaszem Mączkiem, ma duże oczekiwania co do rozwoju hotelu, szczególnie jeśli chodzi o kwestie związane z organizowaniem spotkań i konferencji.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz