I OGÓLNOPOLSKI KONGRES INSTYTUCJI KULTURY „Quo vadis kulturo?”

I Ogólnopolski Kongres Instytucji Kultury to największe i najważniejsze wydarzenie dla instytucji kultury. Kongres ma przede wszystkim przedstawić zagadnienia na temat:

  • Aspektów prawnych rozpowszechniania zbiorów – tym razem o tym co wolno rozpowszechniać?

  • Zamówień publicznych po rewolucyjnych zmianach

  • Sponsoringu i PR w instytucjach kultury – czyli praktyczne podpowiedzi jak znaleźć sponsora


Dlaczego warto tu być?
Kongres Instytucji Kultury to najnowsza inicjatywa Fundacji Wirtualna Kultura. Doświadczenia z dotychczasowych Konferencji oraz szkoleń zaowocowały pomysłem na stworzenie Kongresu, podczas którego ludzie kultury będą mogli, w jednym miejscu, w ciągu dwóch dni, uczestniczyć w arcyciekawych wykładach i panelach, przeznaczonych tylko dla „kultury”. Kongres to „kulturalna pigułka” dla wszystkich, którzy poszukują wiedzy na tematy żywotne dla kultury.


  • Interesujące wykłady

  • Prelegenci – tylko praktycy

  • Intrygujące Case studies

  • Rozmowy w kuluarach i wymiana doświadczeń.



Kongres odbywa się w urzekającym Mieście Królów Polskich, miejscu gdzie zaczarowana dorożka, Piwnicą pod Baranimi, Wawel oraz setki mniejszych i większych teatrów, muzeów, domów kultury tworzą wspaniałą atmosferę kulturalnej stolicy Polski. Zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu jest uroczysta kolacja w jednaj z najlepszych Restauracji w Krakowie.



W dniu rozpoczynającym Kongres od rana – przy świeżo parzonej kawie i cudownie pachnących, wiedeńskich, kruchych ciasteczkach - podejmiemy próbę ukazania praktycznego zastosowania prawa, podatków, oraz strategii w instytucji kultury. Pokażemy nie tylko „kruczki prawne” i „luki prawne” w ustawach, podpowiemy czego należy unikać, wskażemy jakie działania są nielegalne i powiemy jak to wszystko rozliczyć w Urzędzie Skarbowym. Podczas Kongresu pokażemy również jak można finansować instytucję kultury, gdzie i jak szukać grantów oraz jak szukać dotacji unijnych na kulturę.

Cena za udział w Kongresie:
Do dnia 30 października – 420 zł brutto
Po 30 października – 480 zł brutto
Udział w uroczystej kolacji kongresowej – 75 zł brutto

Uroczysta kolacja kongresowa odbędzie się w Restauracji Wierzynek w Krakowie.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz