wielkopolskie
Poznań to nie tylko piękne Stare Miasto, legenda o koziołkach oraz świetne restauracje i kawiarnie, które czekają niemal na każdym kroku. To również malownicze jeziora, a tuż obok jednego z nich mieszczą się Termy Maltańskie. Miejsce to jest świetną atrakcją i przestrzenią do spędzenia czasu z rodziną i przyjaciółmi. Ale czy wiesz, że możesz zorganizować tam także konferencje i szkolenia?
Termy Maltańskie są jednym z największych wodnych kompleksów rekreacyjno-sportowych na terenie kraju. Podzielone zostały one na 4 strefy: Aquapark, Basen Sportowy, Świat Saun oraz SPA 1306. W rezultacie więc, każdy znajdzie tam odpowiednią dla siebie przestrzeń na relaks. Ale poza tym, z oferty tego obiektu mogą skorzystać również klienci biznesowi. Mieści się tam 5 sal konferencyjnych, które różnią się pod względem wielkości. Zorganizujesz tam zarówno kameralne spotkania, jak i znacznie większe eventy, nawet na 400 osób w ustawieniu teatralnym.
Termy Maltańskie do dyspozycji gości oddają 5 sal konferencyjnych - Salę Olimpijską, Salę Mistrzowską, Salę Maltańską, Salę Termalną oraz Salę Źródlaną. Z powodzeniem mogą one stać się tłem szkoleń, konferencji, wykładów, warsztatów, sympozjów, kongresów, bankietów oraz innych spotkań biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych. Największa z sal - Sala Olimpijska - może pochwalić się powierzchnią 790 m2, na których zmieści się maksymalnie 400 osób. Najmniejsza z kolei to Sala Mistrzowska o powierzchni 64 m2, odpowiednia na zaproszenie do 40 osób w ustawieniu teatralnym. Wszystkie znajdujące się tam sale są nowoczesne, komfortowe oraz wyposażone w niezbędne sprzęty multimedialne. Dla jeszcze większego komfortu w każdym pomieszczeniu znajdują się udogodnienia takie jak m.in. klimatyzacja, dostęp do światła dziennego oraz szybkie Wi-Fi.
Termy Maltańskie są w stanie zapewnić gościom miejsca noclegowe. Zaledwie 400 m od obiektu mieści się Hotel Novotel Malta, w którym czekają eleganckie i wygodne pokoje oraz apartamenty. Prezentując Termy, oczywiście nie sposób pominąć ich atrakcji i usług dodatkowych. Należy w wspomnieć, że możesz w nich zorganizować również kampanie reklamowe lub wizerunkowe.
Po spotkaniach z kolei warto skorzystać z możliwości Aquaparku. Znajdą tam coś dla siebie nie tylko miłośnicy aktywnego wypoczynku, ale i ci, którzy chcą się wyciszyć i zrelaksować. Można tam skorzystać m.in. z dwóch basenów sportowych, szesnastu basenów rekreacyjnych, które wyposażone są w hydromasaże, gejzery i bicze wodne, a także z kilkunastu różnych saun i grot. To jednak nie wszystko! Warto odwiedzić też SPA, w którym czekają liczne masaże relaksacyjne oraz ajurwedyjskie ceremonie na ciało.
Na terenie obiektu znajdują się również malownicze tereny zielone, idealne na organizację pikników, koncertów czy kina letniego. Na każdy z tych eventów obsługa Term Maltańskich jest w stanie przygotować catering z restauracji w Aquaparku. Mamy również dobrą wiadomość dla zmotoryzowanych gości - otóż obiekt dysponuje dużym parkingiem, na którym zmieści się ponad 500 samochodów.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz