mazowieckie
Organizacja spotkań biznesowych może się kojarzyć głównie z nowoczesnymi salami konferencyjnymi w wieżowcach lub w hotelach. Jednak możliwości jest o wiele więcej! Konferencje, szkolenia i inne eventy zorganizować można także w obiektach kultury, takich jak teatr czy kino. Doskonałym przykładem jest Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury / Kino Praha, który zlokalizowany jest przy ulicy Jagiellońskiej 26 w Warszawie.
Lokalizacja ta jest bardzo korzystna - do ścisłego centrum z obiektu są zaledwie 4 kilometry, a na lotnisko - 13 kilometrów. Dookoła Teatru znajdują się najważniejsze punkty usługowe oraz Park Praski, świetny na spacer po konferencji.
Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury / Kino Praha ma w swojej ofercie dużą salę teatralną, która jest w stanie pomieścić aż 271 gości. Znajduje się tam również nieco mniejsza sala kinowa, odpowiednia na zaproszenie 134 osób. To jednak nie wszystko - przed tymi salami usytuowany jest przestronny foyer ze sceną kameralną. Wszystkie te pomieszczenia doskonale sprawdzają się jako tło konferencji, szkoleń, wykładów, kongresów, sympozjów oraz prezentacji. Możliwa jest tam również organizacja live streamingów wydarzeń.
Sale te wyróżniają się przestronnością, profesjonalnym wyposażeniem multimedialnym oraz wyjątkowym charakterem. Pomieszczenie są klimatyzowane, a szybka, bezprzewodowa sieć Internetu pozwala na korzystanie z sieci. Kolejnym atutem tego miejsca jest zapewnienie organizatorom pełnego wsparcia organizacyjno-technicznego podczas wydarzeń.
Na gości czeka również duża szatnia na 500 miejsc, a 140 metrów od obiektu usytuowany jest parking strzeżony, który z powodzeniem pomieści kilkadziesiąt samochodów osobowych i autobusów. Świetnym udogodnieniem jest też Kiepura Cafe, czyli klimatyczna kawiarenka w Foyer, w której serwowana jest świeżo parzona kawa, aromatyczne herbaty, słodkie i wytrawne przekąski, a także zachwycające desery.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz