mazowieckie
Hotel Panorama przygotował specjalnie dla Państwa wyjątkową ofertę! Organizatorzy mogą liczyć na salę konferencyjną, desery do przerw kawowych i ognisko z grzanym winem i kiełbaskami - a to wszystko GRATIS.
Hotel Panorama znajduje się w Mszczonowie pod Warszawą. Posiada bogate zaplecze do organizacji konferencji oraz wszelkich biznesowych spotkań nawet dla 500 osób. Goście hotelu mogą tej zimy liczyć na wyjątkowe promocje.
Oferta kierowana jest do osób, które zdecydują się na organizację konferencji w Hotelu Panorama w terminie do 29 lutego 2016 roku. Rezerwując termin na konferencję wraz z noclegiem dla uczestników, salę konferencyjną, desery do przerw kawowych oraz ognisko z winem i kiełbaskami otrzymasz zupełnie za darmo.
Hotel przygotował także dodatkowe atrakcje, które wzbogacą przebieg każdej konferencji. Za 69,99 zł netto za osobę można zorganizować m.in. budowanie psich bud dla pobliskich schronisk w Skierniewicach i Korabiewicach, zimowy nordic walking z kursem prawidłowego korzystania z kijków,pakiety z kąpielą w gorących mszczonowskich źródłach termalnych, zimowy kulig lub przejazd bryczkami z finałem przy ognisku z kiełbaskami oraz przykuwające uwagę rozpoczęcie spotkania, energetyzujący przerywnik lub miłe zakończenie z doświadczonym trenerem rozwoju osobistego (forma i tematyka ustalana indywidualnie).
Na Gości czeka także specjalnie przygotowane menu. Na zestaw obiadowy składa się zupa, drugie danie oraz deser. Do obiadów serwowane są napoje ze specjalnymi, zimowymi, rozgrzewającymi dodatkami, takimi jak przyprawy korzenne, syropy owocowe i imbir.
Grupy konferencyjne mogą skorzystać także z TeamStrefy. Jest to profesjonalne miejsce do organizacji zadań team buildingowych, gwarantujących uczestnikom świetną zabawę.
Więcej informacji dostępnych jest pod numerem tel. 46 857 39 20.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz