mazowieckie
Koniec wakacji i początek jesieni to okres, w którym coraz częściej hotelowe progi przekraczają biznesowi gości. Zbliżające się miesiące to bowiem istny gorący sezon konferencyjny, na który właściciele takich obiektów jak Royal Hotel**** czekają niemalże cały rok.
W położonym zaledwie 1 km od lotniska Modlin hotelu tego typu przedsięwzięcia jak szkolenia, konferencje czy służbowe spotkania co prawda odbywają się przez cały rok, jednak wrzesień i październik to prawdziwe oblężenie takich spotkań.
Nic w tym dziwnego, bowiem Royal Hotel**** oprócz luksusowej bazy noclegowej dysponuje również nowoczesnym zapleczem konferencyjnym, cieszącym się niesłabnącą popularnością wśród organizatorów. Hotel udostępnia kilka sal, z których największa jest w stanie pomieścić aż 500 osób. Doskonałe wyposażenie każdego pomieszczenia jest w stanie sprostać wszelkim wymaganiom klienta, a konsultacje z profesjonalnym personelem zagwarantują sprawne przygotowanie każdego wydarzenia. W klimatyzowanych salach zmodernizowano system nagłośnienia oraz umożliwiono dostęp do bezprzewodowego Internetu, co w połączeniu z multimedialnym sprzętem najwyższej jakości gwarantuje pełen profesjonalizm.
W obiekcie znajduje się również elegancka Restauracja Napoleon, która podobnie jak reszta hotelu zbiera wysokie oceny wśród przebywających gości. Przygotowane menu opiera się na daniach kuchni polskiej i europejskiej, zatem każdy z gości z pewnością znajdzie tutaj coś dla siebie.
Royal Hotel**** jest doskonałym punktem na mapie dla wszystkich biznesowych klientów szukających inspirujących miejsc w pobliżu Warszawy. To znakomita alternatywa dla obiektów znajdujących się w centrum stolicy.
CW
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz