mazowieckie
18 marca br. załoga Mazurkas Catering 360 zapewniła obsługę cateringową podczas uroczystego otwarcia nowego oddziału firmy Komatsu Poland w Mysłowicach. Wydarzenie połączone było z jubileuszem 10-lecia istnienia firmy na polskim rynku.
Cała uroczystość odbywała się w hali warsztatowo-serwisowej, którą niecodzienne elementy scenografii, takie jak koparki, ładowarki, beczki, oraz oryginalne naświetlenie i nagłośnienie, uczyniły naprawdę ciekawą i oryginalną przestrzenią eventową.
Mazurkas Catering 360 przygotowa dla Gości koktajl i kolację bufetową starając się przy tym o zadbanie o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, aby dopasować charakter imprezy do surowego wystroju hali. Dopełnieniem całości były designerskie meble, specjalne stroje dla kelnerów i nietuzinkowe dekoracje bufetów z japońskimi motywami. Jak na prawdziwe urodziny przystało, podczas uroczystości nie mogło zabraknąć również tortu. Tego wieczoru Mazurkas Catering 360 obsłużył 200 osób – klientów firmy Komatsu z całej Polski.
Jak widać, Mazurkas Catering 360 gwarantuje najwyższą jakość usług nie tylko w eleganckich i nowoczesnych przestrzeniach konferencyjnych, ale także w niecodziennych, niestandardowych okolicznościach.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz