mazowieckie
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel ponownie został laureatem 7. edycji konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki w kategorii Partner Firm Zagranicznych. Nagrodę z rąk wicepremiera Janusza Piechocińskiego odebrał Dyrektor Generalny MCC Mazurkas Michał Kozak.
Konkurs Ambasador Polskiej Gospodarki to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które na celu ma wyróżnianie oraz promocję przedsiębiorców osiągających sukcesy na arenie
międzynarodowej, promowanie wysokich standardów ekonomiczno-finansowych oraz dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych. Celem przedsięwzięcia jest także zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych, polegającej m.in. na rozwoju wzajemnych kontaktów i wymianie informacji.
Wśród pozostałych laureatów konkursu w kategorii Partner Firm Zagranicznych znalazły się między innymi Telewizja Polska, Tabacco Trading International Poland Ps. z o.o., Dora Metal Sp. z o.o. oraz Argo SA.
Konkurs organizowany jest przez Business Centre Club pod Honorowym Patronatem Ministra Gospodarki.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz