Meetings Week Poland już 14 marca

Meetings Week Poland już 14 marca

IV edycja Meetings Week Poland rozpocznie się już 14 marca br. na Stadionie PGE Narodowym i potrwa do piątku 18 marca. W programie wydarzenia będą konferencje, szkolenia i warsztaty, dzięki którym uczestnicy nie tylko pogłębią swoją siedzę na temat turystyki biznesowej, ale także będą mieli szansę nawiązać cenne relacje biznesowe.

Głównym celem Meetings Week Poland (MWP) jest promowanie i profesjonalizacja szeroko rozumianego przemysłu spotkań w Polsce, zaprezentowanie rosnącej skali oraz znaczenia tej dziedziny dla krajowej gospodarki. Istotnym aspektem MWP jest również prezentacja narzędzi z zakresu branży spotkań oraz możliwości ich biznesowego i efektywnego wykorzystania.



Dla przemysłu spotkań


Przedsięwzięcie jest efektem porozumienia czterech stowarzyszeń branżowych: MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Obecnie w gronie współorganizatorów znajduje się także Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl oraz SITE Poland.

Meetings Week Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń branży konferencyjno-eventowej w Polsce. Jest inicjatywą branżowych organizacji, a dedykowany jest wszystkim osobom bezpośrednio i pośrednio związanym z polskim rynkiem organizacji wydarzeń. Co roku podczas pięciu dni trwania MWP przedstawiciele stowarzyszeń oraz ich goście dzielą się wiedzą i doświadczeniem związanymi z różnymi obszarami działalności w branży, a także różnymi aspektami organizacji spotkań biznesowych. Rozmawiają również o znaczeniu branży w polskiej gospodarce oraz o trendach i pomysłach na jej przyszłość i rozwój - mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu  Stowarzyszenia Branży Eventowej, koordynator Meetings Week Poland 2016.

W wydarzeniu co roku biorą udział profesjonaliści z korporacji, instytucji publicznych agencji eventowych i marketingowych, menedżerowie hoteli i centrów konferencyjnych, dziennikarze oraz politycy odpowiadający za realizację różnorodnych wydarzeń, kongresów i konferencji.

Bogaty program


Meetings Week Poland tradycyjnie rozpocznie się od konferencji Poland Meetings Destination, podczas której omówione będą zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowych, a także znaczenia branży w krajowej gospodarce. „Udział przemysłu spotkań w dochodzie narodowym wielu państw Unii Europejskiej przekracza 3 proc. Międzynarodowe kongresy, konferencje, wystawy to zarazem samofinansująca się, niezwykle efektywna promocja naszej gospodarki i miast, w których takie spotkania mają miejsce. A zatem to po prostu idealny przepis na sukces: promować, zarabiając. Jednak wciąż wśród polityków i urzędników w Polsce ten temat jest niedoceniany, a niezbędne zmiany przepisów trafiają na przeszkody. Próbujemy to zmienić poprzez działania w ramach naszego projektu” - mówi Juliusz Kłosowski, dyrektor programowy cyklu Poland Meetings Destination.

Warsztaty w ramach MPI Poland Spring Meeting będą poświęcone praktycznym aspektom organizacji imprez, takim jak promocja, logistyka, bezpieczeństwo, oraz prezentacji najlepszych praktyk związanych z realizacją ciekawych i wymagających wydarzeń. Po raz pierwszy w ramach MWP, odbędzie się Forum Obiektów, kierowane do właścicieli, managerów i pracowników hoteli i centrów konferencyjnych. Forum jest wydarzeniem tworzonym dla hotelarzy przez hotelarzy oraz gestorów innych typów bazy konferencyjno-eventowej. Jego celem jest podnoszenie poziomu usług, świadomości i innowacyjności w hotelach i obiektach konferencyjnych w Polsce poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń liderów branży. Tematyka forum obejmować będzie obszary związane ze sprzedażą, zakupami, gastronomią, HR.

Nieodłączną częścią Meetings Week Poland 2016 będzie coroczne spotkanie przedstawicieli convention bureaux z całej Polski, jedenasta edycja studenckiej konferencji Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz finał Meetings Week Poland 2016 – gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards, która odbędzie się w Teatrze Palladium.

Wcześniejsze edycje MWP, które cieszyły się dużą popularnością, pokazały, że w kalendarzu branżowych wydarzeń tydzień spotkań zajmuje bardzo wysoką pozycję, a udział w nim poszerza horyzonty, jest źródłem nowej wiedzy, a przede wszystkim niezwykle cennych branżowych kontaktów. Dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Meetings Week Poland
- podsumowuje Marta Dunin-Michałowska.

Więcej informacji na www.meetingsweek.pl

INFORMACJA PRASOWA


Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Hotel SPA w Świeradowie-Zdroju - Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort i jego nowoczesne zaplecze konferencyjne!
Hotel SPA w Świeradowie-Zdroju - Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort i jego nowoczesne zaplecze konferencyjne!

Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz