małopolskie
Organizacja konferencji i szkoleń w Małopolsce to doskonały pomysł! W tej części kraju zdecydowanie nie brakuje atrakcyjnych obiektów, wyróżniających się ciekawymi historiami, atmosferą czy ofertą usług. Takie obiekty reprezentuje Młyn Jacka Hotel & SPA, obok którego trudno jest przejść obojętnie. Historia tego miejsca sięga XIX wieku, gwarantując niepowtarzalny klimat i piękny design.
Obiekt położony jest w spokojnej miejscowości Jaroszowiec, niedaleko Wadowic. Dużym atutem jest fakt, iż znajduje się on z dala od zgiełku miasta, w cichej i spokojnej okolicy. Młyn Jacka Hotel & SPA ma w swojej ofercie wszystko to, co potrzebne jest zarówno do komfortowego wypoczynku, jak i efektywnej pracy. To także świetny hotel na piknik firmowy, gwarantujący różnorodne atrakcje.
Poniżej napisaliśmy nieco więcej o ofercie tego wyjątkowego obiektu, w której z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Zostań więc z nami, jeśli interesują Cię ciekawe miejsca w Małopolsce. Zachęcamy do lektury!
Młyn Jacka Hotel & SPA to miejsce, w którym zorganizujesz wszelkie spotkania biznesowe, imprezy okolicznościowe i zabawy integracyjne. Tak szeroki wachlarz możliwości potrafi zrobić wrażenie nawet na najbardziej wymagających gościach! Obiekt ma w swojej ofercie m.in. 5 profesjonalnych sal konferencyjnych, których powierzchnia wynosi przeszło 450 m2. Największa z nich powstaje w wyniku połączenia dwóch sal - A i B - co jest możliwe dzięki systemowi mobilnych ścian. W takiej właśnie konfiguracji pomieszczenie to jest w stanie pomieścić nawet do 240 osób w ustawieniu teatralnym.
Na wyróżnienie zasługuje wyposażenie sal konferencyjnych. Otóż goście mogą liczyć m.in. na rzutniki multimedialne, ekrany, flipcharty, nagłośnienie, mikrofony i mównice. Dodatkowo sale konferencyjne w obiekcie są klimatyzowane oraz można w nich korzystać z szybkich sieci Internetu. Jak więc widać, ten hotel z basenem małopolskie to świetny wybór na organizację m.in. konferencji, szkoleń, narad, sympozjów czy kongresów. Ale to nie wszystkie możliwości organizacyjne!
Młyn Jacka Hotel & SPA do dyspozycji gości oddaje także klimatyczną chatę grillową, która pozwala na zaproszenie do 120 osób. Duże możliwości w zakresie organizacji przedsięwzięć daje też teren zielony wokół obiektu, na którym może się zmieścić nawet 1500 osób. Obsługa obiektu jest też w stanie zapewnić sceny plenerowe, dmuchańce i animacje dla dzieci. Tak kompleksowe podejście do organizowanych eventów to istny strzał w dziesiątkę!
Konieczne wydaje się podkreślenie, że Młyn Jacka Hotel & SPA to nie tylko odpowiednie miejsce na kilkugodzinne spotkanie biznesowe, ale też na weekendowy wyjazd integracyjny czy jeszcze dłuższy pobyt firmowy lub prywatny. Obiekt ma w swojej ofercie zarówno miejsce na organizację wydarzeń, jak i komfortowe zaplecze noclegowe, w którym można skutecznie wypocząć. Czekają tam oryginalnie urządzone pokoje i apartamenty o 4-gwiazdkowym standardzie, które zostały urządzone z dbałością o najmniejsze detale. Wśród tych pomieszczeń znajdują się też pokoje przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Młyn Jacka Hotel & SPA może się też pochwalić fantastycznym zapleczem gastronomicznym. Na jego terenie mieści się Restauracja Spichlerz Smaków, w której serwowane są tradycyjne potrawy z nutą nowoczesności. Każdorazowo powstają one z naturalnych i świeżych składników, sprowadzanych od lokalnych dostawców. Dodatkowo goście mogą korzystać też z Lobby Baru, czyli świetnego miejsca na relaks przy koktajlu, aromatycznej kawie czy wysokiej jakości alkoholu.
Warto dodać, iż jest to doskonały hotel SPA małopolskie. W jego ofercie można znaleźć rozbudowaną ofertę wypoczynkową i relaksacyjną. W obiekcie znajdują się m.in. basen, gejzer powietrzny, jacuzzi, sauny czy gabinety zabiegowe. Obiekt przygotował również ciekawe atrakcje dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. Mogą oni liczyć na trzytorową kręgielnie oraz stół do bilardu.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz