10 grudnia odbędzie się kolejne praktyczne szkolenie autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes organizowanego przez stowarzyszenie MPI Poland Chapter.
„Trudny klient – jak sobie z nim radzić?” to szkolenie, które skierowane jest do osób mających na co dzień do czynienia z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi), którzy chcą nauczyć się, jak radzić sobie z trudnymi klientami, jak się z nimi komunikować podczas współpracy i jaką postawę przyjąć, by zrealizować prywatne i zawodowe cele.
Spotkanie odbędzie się stacjonarnie 10 grudnia w AC Hotel by Marriott Krakow i poprowdzi je Piotr Wiroński. Ma pomóc rozwinąć kompetencje organizatorów spotkań i osób, którzy mają kontakt z klientem.
Dzień wypełniony merytoryczną wiedzą zakończy się integracyjno-networkingowym Xmas Party, czyli przedświąteczną branżową zabawą.
W ramach eventu przewidziano:
- edukacyjny warsztat
- wspólny lunch
- wizja lokalna
- atrakcja integracyjna
- Xmas Party
Partnerami szkolenia i przedświątecznej zabawy są: AC Hotels by Marriott Krakow, MEETING15, SALON REKLAMY i Catalyst Poland.
Zachęcamy do rejestracji:
https://meeting15.com/pl/buy/tickets/mpi-poland-chapter-mpec-trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzic
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]