mazowieckie
W okresie od 2 do 15 listopada 2015 obowiązywać będzie specjalna promocja dla organizatorów firmowych imprez. Promocja obejmowała będzie noclegi, salę konferencyjną ze sprzętem multimedialnym, a także bezpłatny parking dla całej grupy. Goście będą mogli liczyć nawet na 30% zniżki.
Holiday Inn Warszawa Józefów to czterogwiazdkowy hotel należący do największej na świecie sieci hotelowej InterContinental Hotels Group (IHG). Obiekt zlokalizowany zaledwie 4 km od Warszawy położony jest na 11 hektarach zielonej powierzchni. Dzięki temu hotel stanowi idealne miejsce do organizowania pikników i imprez plenerowych nawet do 2000 osób.
Goście Hotelu Inn Warszawa Józefów mają do dyspozycji ponad 800 mkw powierzchni konferencyjnej, przestrzenne foyer oraz zupełnie nowe Business Center. Na wyposażeniu sal konferencyjnych znajdują się między innymi multimedialne ekrany digital signage, wysokiej klasy system audio-wizualny i oczywiście bezprzewodowy Internet.
Obiekt dostarcza swoim Gościom wiele rozrywki. Na jego terenie znajduje się pole golfowe ze strzelnicą i mini golfem, SPA, centrum relaksu wodnego oraz największy na Mazowszu park linowy.
Dla Gości przewidziane są dodatkowe, niestandardowe atrakcje, a dla grup zorganizowanych hotel opracowuje autorskie programy team buildingowe. Zmiany czekają także w kuchni - od 1 października br. w restauracji LunaSol zostanie wprowadzona nowa jesienna karta autorstwa Szefa Kuchni, Przemysława Zielińskiego.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz