zachodniopomorskie
Jeśli interesują Cię wyjątkowe hotele nad morzem, w których można zarówno wypocząć, jak i popracować, to koniecznie musisz poznać pewien obiekt leżący w Dźwirzynie. Jest nim NEPTUNO Resort & Spa, idealnie wpisujący się w nadmorski klimat. W obiekcie z powodzeniem można zorganizować różnorodne spotkania biznesowe i imprezy okolicznościowe. Dodatkowo hotel stanowi też wspaniałą przestrzeń do wypoczynku, zapewniając ciszę i spokój.
NEPTUNO Resort & Spa zachwyci osoby ceniące wysoki standard usług, klimatyczne wnętrza oraz szeroko pojęty profesjonalizm. Jeśli więc te aspekty są Ci bliskie, musisz dowiedzieć się więcej o hotelu. Szczegóły związane z jego ofertą zostały opisane poniżej. Przekonaj się więc, że konferencje i szkolenia organizowane nad morzem mogą być absolutnie niezapomniane.
Warto też przy tym dodać, że Dźwirzyno znajduje się niedaleko Kołobrzegu, w związku z czym po pracy można w krótkim czasie udać się na zwiedzanie kolejnego urokliwego miasta.
NEPTUNO Resort & Spa to miejsce, w którym zorganizujesz m.in. konferencje, szkolenia, warsztaty, sympozja czy huczne bankiety. Obiekt do dyspozycji gości oddaje aż 3 sale konferencyjne różniące się wielkością. Największa z nich pozwala na zaproszenie do 90 osób w ustawieniu teatralnym. Dużym atutem jest fakt, iż wszystkie te pomieszczenia można łączyć dzięki systemowi mobilnych ścian. W praktyce oznacza to, że w NEPTUNO Resort & Spa mogą się odbyć eventy nawet na 220 uczestników. Każde z tych pomieszczeń jest nowocześnie urządzone oraz w pełni wyposażone w profesjonalne sprzęty multimedialne.
Dodatkowo NEPTUNO Resort & Spa posiada też w swojej ofercie trzy apartamenty o powierzchni 55 m2, w których można zorganizować kameralne spotkania dla maksymalnie 30 osób. Hotel, po uwzględnieniu każdej z wymienionych przestrzeni, dysponuje powierzchnią konferencyjną wynoszącą aż 415 m2. Trzeba przyznać, że to naprawdę imponująca liczba!
Zaplecze konferencyjne obiektu potrafi zachwycić! Ale na nim zdecydowanie nie kończy się oferta NEPTUNO Resort & Spa. Na terenie hotelu mieści się też 99 wysoce komfortowych pokoi i apartamentów, wyróżniających się funkcjonalnością, przytulnością i wygodą. Każde z tych pomieszczeń urządzone zostało z dbałością o najmniejsze detale, zapewniając fantastyczne warunki do wypoczynku.
Na terenie obiektu znajduje się także świetna restauracja, w której można skosztować smacznych regionalnych kulinariów. Słynie ona z serwowania sezonowych, polskich dań, które wyróżniają się smakiem, zapachem oraz formą podania. Dodatkowo zaraz obok restauracji usytuowany jest letni ogródek, w którym - gdy tylko jest ciepło - można się delektować świeżymi daniami z grilla. To doskonała propozycja miłego spędzenia czasu po konferencjach i szkoleniach, która sprzyja skutecznej integracji gości i budowaniu trwałych relacji biznesowych.
NEPTUNO Resort & Spa przygotował także bogatą ofertę atrakcji, wśród której z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Goście obiektu mogą liczyć m.in. na strefę SPA, która składa się z łaźni parowej, saun, tężni solankowej, jacuzzi czy strefy wypoczynku z podgrzewanymi leżakami. Dodatkowo obiekt posiada też wypożyczalnię rowerów, strefę fitness czy strefę dziecka z szeregiem ciekawych atrakcji i udogodnień.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz