mazowieckie
Firma MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel wciąż się rozwija i
w związku z tym powiększa załogę o kolejnych profesjonalistów.
Na stanowisko Kierownika Działu Konferencji i Bankietów dołączyła Dorota
Ryglewicz, która z branżą MICE związana jest od 2003 roku. Pracowała w
hotelach Hilton w Londynie i w Warszawie, a ostatnio obejmowała
stanowisko Senior Sales Manager – Head of Corporate w hotelu Radisson
Blu Cluster Warszawa. Dorota Ryglewicz odpowiedzialna będzie za pracę
dziesięcioosobowego zespołu przygotowującego i koordynującego przebieg
wszystkich wydarzeń organizowanych na terenie MCC Mazurkas Conference
Centre & Hotel.
28 września do zespołu Mazurkas 360 na stanowisku Kierownika Operacyjnego Działu Cateringu znalazł się do Adama Mikołajuka, który pierwsze kroki w branży stawiał w Cipriani - największej firmie cateringowej w Nowym Jorku. Następnie zarządzał cateringiem w Food Zone, a do niedawna był Kierownikiem Regionalnym w Sodexo. W Mazurkas Catering 360 będzie odpowiedzialny za dział operacyjny w zakresie planowania pracy i polityki zakupowej firmy. Adam Mikołajuk będzie się zajmował także implementowaniem nowych rozwiązań w zakresie oferty firmy oraz wsparciem działu sprzedaży w kontaktach z kluczowymi klientami.
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to czterogwiazdkowy obiekt
konferencyjno – hotelowy specjalizujący się w organizacji imprez
firmowych. Mazurkas 360 jest jedną największych firm cateringowych w
Polsce, która od 2001 roku obsługuje najważniejsze wydarzenia w kraju.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz