wielkopolskie
Poznański hotel Sheraton ma nowego dyrektora. Artur Zawadzki, który z marką Sheraton związany jest od 20 lat, będzie zarządzał obiektem i zajmie się koordynacją wszystkich jego działów.
Nowy dyrektor swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w warszawskim hotelu Sheraton i należał do zespołu otwierającego obiekt w 1996 roku. W swojej karierze pełnił m.in. funkcję Kierownika Działu Służby Pięter czy Kierownika Recepcji. Przez ostatnie 6 lat zarządzał działami operacyjnymi Sheraton Warsaw Hotel jako Zastępca Dyrektora Generalnego. Ukończył liczne szkolenia i kursy z zakresu zarządzania i w miarę rozwoju sieci Starwood w Polsce wielokrotnie pełnił funkcję trenera i mentora dla kadr nowo otwierających się hoteli sieci. Od 2003 r posiada certyfikat Green Belt w metodologii Six Sigma. Biegle posługuje się językiem angielskim. Pasją nowego dyrektora jest motoryzacja. Wolny czas chętnie spędza remontując stare polskie motocykle.
Z poznańskim Sheratonem związał się w 2015 roku, kiedy tymczasowo pełnił obowiązki odchodzącego już dyrektora Marco Foelske. Oficjalnie najważniejsze stanowisko w hotelu Artur Zawadzki objął na początku marca.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz