Już od
17 do 18 września w budynku warszawskiej Agory będzie można poznać strategię na kryzys. Temat konferencji jak najbardziej aktualny, gdyż prawdopodobnie przyszły rok będzie jednym z największych wyzwań czekających przedsiębiorców pracujących w e-handlu. Według raportu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego 'Polski rynek e-commerce' musi przygotować się na okres powolnego wzrostu. Konferencje 'e-commerceStandard' pozwalają poznać lepiej działalność polskiego handlu internetowego. Tegoroczna edycja będzie opierała się na tworzeniu strategii dla firm na czas spowolnienia gospodarczego.
Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane liczne pomysły, które pozwolą na rozwój w branży e-handlu. Program konferencji przewiduje poruszenie między innymi takich tematów jak:
- ocena zagrożenia oraz możliwości rozwoju dla handlu w Internecie,
- analiza e-klienta
- sposoby na zwiększenie częstości realizowania zakupów
- metody pozyskiwania klienta
- oraz wiele innych...
Źródło: Internet Standard
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]