mazowieckie
Dla osób planujących w okolicach Warszawy organizację spotkania firmowego w drugiej połowie czerwca, mamy dobrą wiadomość! Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów przygotował specjalną ofertę dla organizatorów konferencji.
Oferta promocyjna dotyczy spotkań organizowanych między 17 a 30 czerwca 2019. Warunkiem jest grupa co najmniej 25 osób, która skorzysta z przynajmniej jednego noclegu.
Co ma do zaoferowania ten podwarszawski hotel organizatorom biznesowych wydarzeń?
Przede wszystkim nowoczesne i stylowo zaaranżowane sale konferencyjne i szkoleniowe o zróżnicowanej powierzchni eventowej. Niektóre z sal można ze sobą łączyć, co daje organizatorom spotkań biznesowych wiele możliwości. W największej konfiguracji zmieści się swobodnie nawet do 400 uczestników.
Goście Hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów będą także zadowoleni z komfortowych pokoi, wyśmienitego jedzenia i rozbudowanej oferty rekreacyjnej. Obiekt posiada bowiem długą listę dodatkowych atrakcji, w tym m.in. park linowy, basen, Minigolf sportowy, namiot sferyczny, Grill House, miejsce na ognisko i najciekawszy teren piknikowy pod Warszawą!
W najnowszej ofercie dla organizatorów konferencji hotel proponuje:
Oferta ważna jest do 6 czerwca 2019, dlatego zarezerwuj już dziś termin na spotkanie firmowe na przełomie czerwca i lipca.
Szczegóły oferty!
Po więcej informacji zapraszamy tutaj:
tel. : +48 22 77 83 004,
e-mail: [email protected].
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz