mazowieckie
Holiday Inn w podwarszawskim Józefowie przygotował bardzo atrakcyjną ofertę konferencyjną dla wszystkich osób, które ciągle wahają się nad organizacją spotkania biznesowego. Hotel może pochwalić się dobrą lokalizacją i bliską odległością od miasta stołecznego. 4 gwiazdki gwarantują gościom komfort i jakość na najwyższym poziomie. Nowoczesne wnętrza sprawdzą się podczas wydarzeń firmowych i wyjazdów integracyjnych.
W cenie 130 zł netto od osoby w pakiecie otrzymujemy:
Dodatkowo osobom korzystającym z pakietu przysługują atrakcyjne ceny za noclegi ze śniadaniem i wstępem do Centrum Delphinus w cenie:
- 250 pln netto (pokój jednoosobowy)
- 290 pln netto (pokój dwuosobowy)
Warunki, jakie trzeba spełnić, by móc skorzystać ze specjalnych pakietów, to:
Dlaczego warto wybrać Holiday Inn Warszawa Józefów na miejsce spotkania? Hotel ten oferuje nowoczesne sale konferencyjne i rozległy, zielony teren idealny do organizacji imprez plenerowych (11 hektarów). Duży plener daje unikalny zestaw atrakcji na świeżym powietrzu. W swojej ofercie hotel posiada również jedyny w regionie namiot sferyczny przystosowany do wydarzeń biznesowych i okolicznościowych.
22 77 83 004
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz