mazowieckie
W murach XVIII-wiecznego Pałacu Żelechów można zorganizować nietuzinkową konferencję czy szkolenie. Zabytkowe wnętrza dodadzą każdemu wydarzeniu niepowtarzalnego charakteru i sprawią, że pozostanie ono na długo w pamięci uczestników.
Pałac Żelechów znajduje się niedaleko Warszawy, w cichej i spokojnej miejscowości. Pałacowy kompleks może pełnić nie tylko funkcje biznesowe, ale także wypoczynkowe i rekreacyjne. Obiekt nadaje się doskonale na kilkudniowy wyjazd pracowniczy.
Kto nie marzy o królewskim łożu w zabytkowych ścianach pokoju?
Oprócz wygodnych łóżek dodatkowo każdy pokój wyposażono w te bardziej nowoczesne udogodnienia, które mają umilić gościom pobyt, a także sprzyjać kreatywnej pracy. Łącznie obiekt oddaje do dyspozycji swoich gości aż 75 luksusowo zaaranżowanych pokoi i apartamentów, dlatego w pałacowych murach można organizować naprawdę duże wydarzenia biznesowe połączone z noclegiem dla jego uczestników. Kameralny, unikatowy klimat, ciepła, domowa atmosfera i duch historii w każdym zakamarku - to wszystko sprawia, że pobyt w Pałacu Żelechów pod Warszawą jest tak pozytywnie wspominany zarówno przez gości prywatnych, jak i biznesowych.
Centrum Konferencyjne pod Warszawą? Poznaj ofertę Pałacu Żelechów!
Pałac Żelechów dysponuje również profesjonalnym Centrum Konferencyjnym, w którym odbywają się konferencje, szkolenia, prezentacje, a także uroczyste bankiety i firmowe imprezy. Sale konferencyjne pomieszczą nawet do 150 uczestników. Atutem jest możliwość łączenia i rozdzielania sal. Połączone sale konferencyjne to 236 m2 powierzchni, co umożliwia wiele wariantów aranżacji przestrzeni. Sale są klimatyzowane, co jest szczególnie ważne podczas ciepłych dni. Nie brakuje w nich również nowoczesnego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego czy też przydatnych, podczas różnego rodzaju eventów, flipchartów z markerami. Bardziej kameralne spotkania firmowe można zorganizować również w bardzo klimatycznej bibliotece. Dużym atutem jest widok z okna na przepiękny 8-hektarowy park.
Niepowtarzalny smak piwa warzonego w lochach Pałacu Żelechów
To co na pewno spodoba się nie tylko miłośnikom piwa, to własny browar w lochach Pałacu Żelechów. Pałacowe piwa warzone są według sprawdzonych, kilkusetletnich receptur, na bazie naturalnych składników, m.in. chmielu, zboża, miodu i wody źródlanej. Goście mogą degustować 3 gatunki piwa: dunkel ciemny, lager jasny i piwo miodowe. Wizyta w pałacowym browarze może okazać się świetnym urozmaiceniem wolnego czasu dla uczestników szkolenia, a także być doskonałym miejscem na imprezę integracyjną. Smak piwa uzupełni wyśmienite jedzenie i regionalne przysmaki.
Poczuj chwilę zapomnienia i zrelaksuj się w klimatycznym SPA
Podwarszawski pałac posiada także strefę Wellness&SPA, w której goście mogą się zrelaksować, zadbać o swój wygląd i psychiczną równowagę. Do dyspozycji są baseny wewnętrzne, zewnętrzne gabinety odnowy biologicznej, masaże, sauny, łaźnie i wiele innych przyjemności.
Szukając miejsca na organizację szkolenia czy innego firmowego wydarzenia w okolicach Warszawy, warto dokładniej przyjrzeć się Pałacowi Żelechów. Niesamowita gościnność, profesjonalne zaplecze biznesowe, komfortowe pokoje, wyśmienite jedzenie, własny browar i bogata oferta rekreacyjna to atuty, które na pewno docenią uczestnicy każdego spotkania.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz