warmińsko-mazurskie
Posiadanie własnego biznesu, bez względu na to czy prowadzimy
kawiarnię, firmę budowlaną czy biuro podróży zawsze wymaga
zaangażowania. Dopiero gdy kochamy to co robimy, powstaje coś naprawdę
wyjątkowego. O pasji i pełnym oddaniu dobrze wiedzą Małgorzata i
Wojciech Żółtowscy, założyciele jedynego w swoim rodzaju hotelu -
Galery69.
Czym wyróżnia się to miejsce? Hotel w Stawigudzie
stanowi niecodzienne połączenie obiektu konferencyjno-wypoczynkowego z
galerią sztuki, wystawiającą prace wielu artystów w tym także samych
właścicieli. Małgorzata i Wojciech są bowiem projektantami, tworzącymi
na co dzień piękne, autorskie meble, których sporą część można zobaczyć,
a nawet zamówić i kupić w Galery69.
Obiekt
nad brzegiem malowniczego jeziora Wulpińskiego to jak głosi hasło
design, hotel i manufaktura w jednym. Znaleźć można tu m.in. Galerię
Artystów, czyli miejsce gdzie co pewien czas wystawiane są prace lub
organizowane występy takich gwiazd jak Anna Maria Jopek czy Ania Broda.
Istotny jest także Art Butik z designerską biżuterią, odzieżą oraz
meblami projektowanymi przez właścicieli - sygnowanych marką
Manufaktura69.
Nie można jednak zapominać o tym co w hotelu jest
najważniejsze. Wcale nie pominięto bowiem pokoi gościnnych, sal
szkoleniowych czy restauracji. Obiekt proponuj gościom wypoczynek w
jednym z komfortowym, przytulnych i oczywiście wyposażonych w drewniane
cuda pokoi. Inne usługi to natomiast m.in. strefa relaksu z basenem
krytym i sauną, restauracja oraz wypożyczalnia sprzętu wodnego. Na
zewnątrz czeka także piaszczysta plaża, molo oraz miejsce na wieczornego
grilla czy ognisko.
Goście biznesowi twardo stąpający po ziemi
również znajdą w ofercie coś dla siebie. A dokładniej dwie funkcjonalne
sale. Jedna mieści do 60 gości w ustawieniu teatralnym i sprawdza się
podczas konferencji. Druga natomiast to pomieszczenie dla maksymalnie 20
osób na kameralne spotkania i narady.
Hotel Galery69
w mazurskiej Stawigudzie to zatem idealne miejsce dla każdego. Rodziny z
dziećmi i turyści znajdą tu warunki do wypoczynku, miłośnicy sztuki,
prawdziwą skarbnicę autorskich prac, a goście biznesowi - przestrzeń dla
biznesu. Więcej szczegółów w prezentacji obiektu LINK
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz