mazowieckie
Pandemia koronawirusa postawiła przed branżą MICE szereg wyzwań i jeszcze więcej znaków zapytania. Obiekty, które świadczyły takie usługi, w ekspresowym tempie musiały wdrożyć skuteczne działania, pozwalające na dalsze i nade wszystko bezpieczne funkcjonowanie.
Konieczność dostosowania się do nowej rzeczywistości była trudna, w wielu aspektach niejasna i bardzo wymagająca. Dziś, po kilku miesiącach od ogłoszenia pierwszych obostrzeń, każdego dnia na nowo uczymy się żyć w świecie ogarniętym pandemią. I choć zupełny powrót do obowiązków jest w tej chwili niemożliwy, to w branży spotkań pojawia się wiele innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko wpływają na komfort i bezpieczeństwo organizatorów oraz uczestników, ale także na przyszłościowy kształt konferencji, szkoleń i innych spotkań biznesowych. Najlepszym tego przykładem są wydarzenia hybrydowe.
Tego typu przedsięwzięcia polegają na łączeniu fizycznej obecności w danym miejscu z teleobecnością. W rezultacie, możliwe jest uczestniczenie w konferencji zarówno w przestrzeni konkretnego obiektu konferencyjnego, jak i z domu czy z biura, oddalonego o dziesiątki czy setki kilometrów.
#przejdźnahybrydę
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz