mazowieckie
Już 14 marca br. na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji z cyklu Poland Meetings Destination. Impreza rozpocznie cykl spotkań specjalistów branży konferencyjnej Meetings Week Poland 2016, który potrwa do 18 marca.
Wydarzenie kierowane jest do instytucji, miast i regionów, a także do wszystkich osób, które chciałyby, aby Polska doznała silnego pobudzenia gospodarczego za sprawą dynamicznego rozwoju turystki biznesowej.
Podczas pięciodniowego cyklu odbędą się liczne konferencje i spotkania networkingowe, w których udział wezmą przedstawiciele korporacji i stowarzyszeń zawodowych odpowiedzialni za planowanie eventów, spotkań i wyjazdów służbowych, oferenci usług, hoteli i obiektów konferencyjnych, a także dziennikarze i samorządowcy. W poprzedniej edycji spotkania wzięło udział ponad 1000 osób.
Przedsięwzięcie realizują wspólnie najważniejsze organizacje i stowarzyszenia branży: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice” oraz portal Meetingplanner.pl. Patronem medialnym cyklu Poland Meetings Week 2016 jest portal MojeKonferencje.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki
Zapraszamy do zapoznania się z programem imprezy. Formularz rejestracyjny dostępny jest tutaj.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz