...
Agencja Artefakt we współpracy z portalem MojeKonferencje.pl stworzyła specjalny poradnik dla właścicieli hoteli, który może okazać się szczególnie przydatny podczas planowania kampanii marketingowych.
Poradnik e-marketingu dla hoteli odpowie na wiele nurtujących pytań, m.in.:
Gdzie promować swoją ofertę?
Co to pozycjonowanie i jak wypozycjonować stronę swojego hotelu?
Jak pozyskać nowych klientów dzięki AdWords?
Jak być widocznym w Google Maps?
W jaki sposób wypromować zaplecze konferencyjne?
Poradnik został opracowany przez specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym. To kompendium wiedzy na temat promocji hoteli w internecie, która jest w ostatnich latach szczególnie ważna. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Google -> 94% polskich konsumentów przed zarezerwowaniem pokoju w hotelu szukało wcześniej informacji i opinii właśnie w internecie. Ponad połowa konsumentów online nie tylko szukała oferty, ale również zarezerwowała pokój. Badania wyraźnie pokazują, że bez reklamy w internecie hotel nie ma praktycznie szans na zaistnienie na rynku. Warto zadbać o to, by reklama ta była jak najbardziej skuteczna.
Poradnik "Marketing internetowy dla hoteli" pomoże hotelarzom znaleźć najodpowiedniejsze narzędzia marketingu dostosowane do oferty i profilu danego obiektu. Zdradzi jak, gdzie i do kogo kierować reklamę w internecie. Z czym się je pozycjonowanie i jak ugryźć promocję zaplecza konferencyjnego.
Zachęcamy do lektury.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz