...
Ukazanie eventu jako jednego z elementów komunikowania się z klientami, pracownikami czy też innymi uczestnikami otoczenia firmy. Taki będzie cel podczas Forum Branży Eventowej, które odbędzie się 11 stycznia 2018 roku w Centrum Targowo-Kongresowym przy ulicy Marsa 56C w Warszawie.
O czym będą dyskutować podczas Forum Branży Eventowej uczestnicy spotkania? Będą mieli okazję poznać 10 trendów na 2018 rok, które pozwolą odmienić świat spotkań. Dowiedzą się, co jest kluczem do sukcesu w skutecznej komunikacji eventu, a także poruszony zostanie temat kobiety na evencie. Nie zabraknie tematu marki terytorialnej i planowania oraz budżetowania eventu.
Organizatorzy FBE zdradzają, że w wydarzeniu weźmie udział 1500 profesjonalistów z branży i 150 wystawców. Podczas eventu odbędzie się 5 ciekawych i inspirujących prelekcji, 2 sesje networkingowe oraz dyskusja ekspercka na ważne tematy.
To co zasługuje na szczególną uwagę to konkurs Hashtag FBE 2018, który trwa do 31 grudnia 2017. Odbywa się po raz pierwszy. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zarejestrowanie się na Kongres, wydrukowanie karty konkursowej i wpisanie na niej proponowany hashtag, a następnie sfotografować wypełnioną kartę samą lub wraz z selfie. Zdjęcie należy zamieścić na profilu Forum na Facebook’u, a przy okazji zachęcić znajomych do głosowania na zamieszczone zgłoszenie. Można wygrać m.in. konsolę gier video, która jest główną nagrodą. Oprócz tego do wygrania są 2 noclegi ze śniadaniem na 2 osób w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel&Convention Center albo nocleg ze śniadaniem dla dwóch osób w Hotelu Copernicus Toruń oraz lot paralotnią.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz