mazowieckie
Ponad 4500 mkw powierzchni konferencyjnej, 37 stylowych, profesjonalnie wyposażonych sal i konferencje do 1000 uczestników. Takimi możliwościami może pochwalić się największe centrum konferencyjne nad Zalewem Zegrzyńskim - czterogwiazkowy Hotel Windsor.
Hotel zapewnia doskonałe warunki od organizacji szkoleń i konferencji, ale także bankietów, wystaw, a nawet targów. Sale o łącznej powierzchni 4500 mkw dają niemal nieograniczone możliwości. Można w nich organizować imprezy, w których jednorazowo może wziąć udział nawet 1000 osób.
Na terenie centrum znajduje się 37 stylowych, profesjonalnie wyposażonych sal konferencyjnych. Hotel dysponuje również specjalnymi salami przeznaczonymi do wideokonferencji, a także do spotkań z wykorzystaniem luster weneckich. Do ekskluzywnych spotkań biznesowych udostępniane są kameralne sale VIP.
Wszystkie sale znajdujące się w hotelu są klimatyzowane. Na ich wyposażeniu znajduje się flipchart, ekran do prezentacji multimedialnych, nagłośnienie i mikrofon bezprzewodowy, Internet Wi-Fi, stół prezydialny i telefon. Na życzenie Gości sala może być oznakowana logotypem firmy.
Na uwagę zasługuje nie tylko wnętrze i możliwości techniczne hotelu. Hotel Windsor mieści się w pięknym pałacu w otoczeniu zielonego parku. W pobliżu leży Zalew Zegrzyński, który oferuje Gościom liczne wodne atrakcje. Obiekt zlokalizowany jest zaledwie 30 minut drogi od Warszawy, dzięki czemu można łatwo i szybko dostać się do wielkiego, tętniącego życiem miasta.
Każde wydarzenie biznesowe odbywające się na terenie obiektu wspierane jest przez specjalnego koordynatora biznesowego. Jego zadaniem jest zadbanie o fachową obsługę, zaplecze techniczne oraz wszelkie inne szczegóły, by spotkania biznesowe organizowane w Hotelu Windsor były dopracowane i odbywały się w przyjemnej i bezstresowej atmosferze.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz