małopolskie
HoReCa to branża, w której skład wchodzą hotele, restauracje, kawiarnie i firmy cateringowe. Największe targi HoReCa w Polsce odbędą się w dniach 4 – 6 listopada w Krakowie. Jak co roku, pojawią się na nich tysiące zwiedzających. Patronem medialnym wydarzenia jest portal MojeKonferencje.pl.
W tegorocznej edycji Targów HORECA w EXPO Kraków zaprezentuje się aż 350 firm. Tysiące zwiedzających, wśród których znajdą się właściciele hoteli, pensjonatów, restauracji, kawiarni i firm cateringowych będą miały okazji poznać nowe usługi i rozwiązana, a także nawiązać nowe współprace biznesowe.
Na całokształt targów składają się cztery duże wydarzenia związane ściśle z branżą HoReCa. Wśród nich znajdują się 23. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA, 14. Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii GASTROFOOD, 13. Międzynarodowe Targi Wina w Krakowie ENOEXPO oraz 9. Salon Wyposażenia i Usług SPA & WELNESS. Nowością na tegorocznej edycji jest Salon Piwa Beer & More, podczas którego firmy piwowarskie zaprezentują zwiedzającym swoje najlepsze i najnowsze wyroby.
Podczas imprezy znajdzie się miejsce także dla osób, które dopiero planują rozpoczęcie działalności w branży. Podczas prelekcji dowiedzą się między innymi jak dbać o finanse obiektów oraz poznają skuteczne systemy motywowania pracowników.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz