dolnośląskie
Na Dolnym Śląsku znajdziesz wiele zachwycających zamków oraz pałaców mających bogatą historię i piękne wnętrza. Możesz jednak nie wiedzieć, że część z nich współcześnie świadczy usługi hotelowe i organizacyjne, sprzyjając m.in. konferencjom, bankietom, szkoleniom oraz innym spotkaniom biznesowym.
Doskonałym przykładem takiego miejsca jest Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel. Mieści się ono w miejscowości Gola Dzierżoniowska, w okolicy Niemczy i Dzierżoniowa. Jest to przepiękny zamek z XVI wieku, który stanowi prawdziwą perłę odrodzenia. Warto przy tym dodać, że w obiekcie znajdują się elementy najlepiej świadczące o 500-letniej historii tego miejsca, a więc m.in. kamienne kominki. Dodatkowo zamek usytuowany jest na posiadłości o powierzchni około 12 hektarów, która sprzyja relaksowi i wyciszeniu.
Poniżej napisaliśmy nieco więcej o ofercie Uroczyska, udowadniając, że jest to świetne miejsce na konferencję na Dolnym Śląsku. Zachęcamy do lektury!
Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel to miejsce, w którym zorganizujesz różnorodne spotkania biznesowe i imprezy okolicznościowe. Obiekt do dyspozycji gości oddaje aż 6 profesjonalnych sal konferencyjnych, których łączna powierzchnia wynosi ponad 400 m2. Pomieszczenia te różnią się wielkością, pozwalając tym samym na realizację zarówno kameralnych, jak i znacznie większych eventów. Największa sala konferencyjna ma 264 m2, w związku z czym jest w stanie pomieścić nawet 140 osób w ustawieniu teatralnym.
Wszystkie sale konferencyjne w Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel są wyposażone w nowoczesne sprzęty, zapewniające najwyższą jakość prowadzonych szkoleń, konferencji czy spotkań biznesowych. Ponadto pomieszczenia urządzone zostały w gustowny sposób. Są one jasne, przestronne, w pełni klimatyzowane i posiadają profesjonalne oświetlenie oraz nagłośnienie. Goście mogą także liczyć na szybkie łącze internetowe. Wydarzenia organizowane w takich warunkach to istna gwarancja sukcesu!
Oferta Uroczyska zdecydowanie nie kończy się na salach konferencyjnych. Obiekt ten dysponuje także wspaniałym zapleczem noclegowym, które składa się z 53 nowocześnie urządzonych pokoi i apartamentów. Pomieszczenia te zostały zaprojektowane z dbałością o najmniejsze detale, zapewniając gościom wysoce komfortowe warunki do wypoczynku. Standardowe wyposażenie pokoi obejmuje m.in. płaskie telewizory z dostępem do telewizji satelitarnej, sejfy i minibary. Warto przy tym dodać, że cena wynajmu pokoi obejmuje także pożywne śniadania.
A skoro o usługach gastronomicznych mowa, to musisz wiedzieć, że Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel ma w swojej ofercie także wyśmienitą restaurację i bar. Serwowane są tam wyjątkowe dania autorskie, inspirowane w głównej mierze kuchnią polską i najlepszymi smakami kuchni światowej. Luksusowa restauracja doskonale sprawdza się też jako tło spotkań firmowych dla 70 osób. Obsługa obiektu specjalnie dla gości jest w stanie przygotować warsztaty kulinarne i ekskluzywne degustacje. Wieczorem warto z kolei iść do klimatycznego Drink Baru, by zrelaksować się po wielogodzinnych spotkaniach biznesowych.
Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel oferuje także luksusowe zaplecze Wellness & SPA, które składa się m.in. z czterech gabinetów SPA by L’Occitane, specjalnej strefy VIP, wellness baru, komfortowej strefy wypoczynku z tarasem widokowym i studia masażu. Jak widać, w obiekcie skutecznie połączysz pracę z wypoczynkiem. Dowiedz się więcej o obiekcie, zaglądając do jego wizytówki!
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz