mazowieckie
4 grudnia 2018 r. w Airport Hotel Okęcie**** odbędzie się konferencja, która skierowana jest głównie do praktyków marketingu i sprzedaży, którzy chcą wykorzystać nowoczesne narzędzia do budowania trwałych i rentownych relacji z Klientami. Spotkanie poprowadzi jeden z najbardziej inspirujących mówców w kraju - Wojciech Herra.
Konferencja odbędzie się pod hasłem "Value Based Social Selling", czyli "Ludzie Kupują od Ludzi". Podczas spotkania Wojciech Herra wskaże, które narzędzia są najbardziej przydatne nie tylko w sprzedaży, ale przede wszystkim w budowaniu trwałych relacji z Klientami. Pokaże, że w social selling nie chodzi tylko o publikowaniu postów na Facebooku, Twitterze czy Linkedlnie, ale o połączenie swojej obecności w świecie wirtualnym i mediach społecznościowych ze skutecznymi działaniami w świecie offline.
Wojciech Herra zobrazuje również, jak ważne są rekomendacje obecnych Klientów i jak w pełni z nich skorzystać.
Program spotkania:
8:30 - 9:15 Rejestracja Gości / Poranna Kawa
9:15 - 10:45 Skuteczne docieranie do Kluczowych Decydentów
10:45 - 11:15 Przerwa kawowa
11:15 - 12:45 Budowanie i Zarządzanie Marką Eksperta
12:45 - 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 - 15:30 Sprzedaż przez rekomendacje - ludzie kupują od ludzi
15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 17:15 Networking, czyli sprzedaż na targach, eventach i konferencjach
Bilet możesz kupić TUTAJ.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz