...
VI Gala Elfów organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej już za nami. Po raz szósty odbyła się akcja charytatywna, w której członkowie SBE i zaproszeni goście zbierają dary na wybrany w danym roku cel. Tym razem padło na Dom Dziecka im. Ks.G.P. Baudouina w Warszawie oraz Polską Fundację Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym ECHO. Gala odbyła się w Parku Miniatur Woj. Mazowieckiego 1 grudnia.
Takie akcje świąteczno-charytatywne integrują osoby z tej samej branży. Łączy ich ten sam cel - pomoc potrzebującym. Darczyńcami byli m.in. członkowie Stowarzyszenia Branży Eventowej (obiekty eventowe, podwykonawcy i agencje eventowe). Zebrali oni wszystkie potrzebne rzeczy z listy, którą przygotowała Filia Domu Dziecka oraz Fundacja ECHO. Były to m.in. ubrania, zabawki, artykuły codziennego użytku i przede wszystkim sprzęt dla niedosłyszących dzieci. Dodatkowo zbierane były również datki na tegoroczny cel.
Aktorka Aleksandra Mikołajczyk, która od kilku dni jest członkiem niezależnym SBE, prowadziła w tym roku galę podsumowującą. Była część oficjalna, w której opowiedziano zgromadzonym o całej akcji, którą uświetnił występ Chóru Grochów.
Partnerami strategicznymi VI edycji akcji Elfy SBE jest Park Miniatur i firma Accata Catering, patronami Aleksandra Mikołajczyk, fotograf Marcin Szajnfeld i Rent Desing. W gronie patronów medialnych znajdują się mojekonferencje.pl, MICE Poland, OOH Event, salebiznesowe.pl, sterfamice.pl, konferencje.pl, 4swiaty.com, MeetingPlanner.pl i kreatorzy.eu.
Więcej informacji na stronie http://sbe.org.pl/elfy-sbe/.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz