podkarpackie
Hotel Arłamów coraz większą uwagę kieruje w stronę biznesowego świata spotkań. Michał Kozak objął funkcję Prezesa Zarządu i dokonał kilku strategicznych zmian wewnętrznych oraz podjął kilka decyzji związanych z modyfikacjami we wszystkich obszarach działalności. Miało to na celu poprawę organizacji i jakości usług, które hotel oferuje, co w dłuższej perspektywie ma przełożyć się na wyższą sprzedaż.
Skuteczność wprowadzonych zmian w obsłudze grup i spotkań MICE można było ocenić podczas takich wydarzeń branżowych, jak Arłamów BUSINESS Challenge i Arłamów MICE Games. Uczestnicy tych eventów mogli wymieniać się doświadczeniami. Hotel miał na celu integrację branży i zaprezentowanie szerokich możliwości, jakie oferuje gościom biznesowym.
Hotel Arłamów inwestuje również w program szkoleń kady managerskiej (ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB). Wynikiem szkoleń były liczne awanse wewnętrzne i gruntowna reorganizacja struktury.
Dorota Nidzgorska–Mazonik (wcześniej: Dyrektor Regionalna Sprzedaży oddziału Warszawa) objęła stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego
Marta Masłowska (wcześniej: MICE Manager na rynek mazowiecki) objęła stanowisko Dyrektora Regionalnego Sprzedaży oddziału Warszawa
Witold Antochów (wcześniej: Dyrektor Gastronomii) objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego
Maciej Szczygieł (wcześniej: Zastępca Dyrektora Gastronomi) objął stanowisko Dyrektora Gastronomii
Ireneusz Górak (wcześniej: Zastępca Dyrektora Generalnego) objął stanowisko Dyrektora ds. Analiz, Controllingu i Rozwoju
Nowy Prezes Zarządu ma nadzieję, że dzięki zmianom, szkoleniom i ciągłemu rozwojowi, Hotel Arłamów będzie miał doświadczony, profesjonalny, skuteczny i zgrany zespół. Trzymamy kciuki, żeby właśnie tak się stało.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz